Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
Benefit Systems S.A.Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
10 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
Support customers for security cameras and system uses (pre and after-sales) Assisting our customers via inbound & outbound calls and via chats/emails; Collaborating with other departments to ensure customer satisfaction and resolution of issues; Handling inquiries, resolving complaints, and...
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Zortrax jest uznanym na świecie producentem profesjonalnych drukarek 3D, które sprzedawane są do kilkudziesięciu krajów świata na sześciu kontynentach. Dynamiczny rozwój firmy jest możliwy, ponieważ Zortrax tworzony jest przez zespół profesjonalistów z bardzo wielu dziedzin, którzy każdego dnia pracują na globalny sukces marki. Obecnie w naszym biurze w Polsce pracuje ponad 100 osób. Teraz czekamy na Ciebie. Podejmij wyzwanie i dołącz do drużyny Zortraxa.
Junior Customer Support Specialist
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr ref.: JCSS/OLN/25.07.17
Opis stanowiska:
Wsparcie techniczne Klientów
Utrzymywanie stałych relacji z Klientami
Obsługa systemu informatycznego w zakresie kontaktu z Klientami
Informowanie Klientów o statusie naprawy oraz wysyłki części serwisowych
Ścisła współpraca z Działem Technicznym oraz Działem Sprzedaży
Raportowanie wyników
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego na poziomie C1, pozwalającym na bezproblemową komunikację
Wykształcenie wyższe
Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Umiejętność współpracy z zespołem i innymi działami w firmie
Znajomość języka francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Pracę w młodym, dynamicznym i otwartym na niekonwencjonalne rozwiązania zespole
Pracę w branży nowych technologii, która podbija świat
Możliwość rozwoju swojego potencjału przy projektach, które mają zasięg globalny
Możliwość wpływu na rozwój biznesu w skali międzynarodowej
Integrację w i poza pracą
Urokliwe biuro i niezbędne narzędzia do realizowania nawet najbardziej skomplikowanych projektów
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
Benefit Systems S.A.Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
10 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
Support customers for security cameras and system uses (pre and after-sales) Assisting our customers via inbound & outbound calls and via chats/emails; Collaborating with other departments to ensure customer satisfaction and resolution of issues; Handling inquiries, resolving complaints, and...
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...