DEM’a Promotion Polska to wiodąca ogólnopolska agencja promocyjna specjalizująca
się w działaniach marketing services, field marketing, promocjach konsumenckich,
eventach i wydarzeniach specjalnych, promocjach handlowych.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy
poszukujemy osoby do współpracy na stanowisko:
Junior Event Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- wsparcie pracy Działu w kreacji i koordynacji eventów oraz w codziennych zadaniach
- prowadzenie dokumentacji eventowej
- współpraca z podwykonawcami; wyceny, negocjacje stawek i warunków współpracy
- pomoc w procesie przygotowywania ofert handlowych dla Klientów
- ścisła współpraca z grafikiem
- aktywny udział w organizacji wydarzeń sportowych od strony technicznej
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość obsługi Microsoft Office (w szczególności MS Excel, PowerPoint),
- umiejętność pracy w chmurze – Google Drive
- inicjatywa, kreatywność i samodzielność w działaniu
- umiejętność pracy pod presją czasu
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku, 8 godzin dziennie
- mile widziane osoby o statusie student/uczeń
Oferujemy:
- wynagrodzenie w kwocie 2000 zł netto na start
- umowę zlecenie z możliwością nawiązania stałej współpracy na podstawie umowy o pracę
- możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa)
- ciekawą i odpowiedzialną pracę w nowoczesnej i dynamicznej firmie o uregulowanej pozycji na rynku
- możliwości rozwoju i awansu zawodowego
- miłą i przyjazną atmosferę