Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik help desk Warszawa
Junior IT Service Desk Administrator

Junior IT Service Desk Administrator

Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.
Warszawa, Rondo Daszyńskiego
specjalista junior / mid
praca hybrydowa
rekrutacja online
3 dni temu

Jesteśmy grupą spółek świadczących usługi profesjonalne dla biznesu. Należymy do międzynarodowej sieci Crowe Global, działającej w 145 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 500 osób w 7 lokalizacjach w Polsce, Czechach i na Słowacji. Od ponad 30 lat wspieramy naszych klientów w zakresie obsługi księgowej, audycie, doradztwie podatkowym oraz konsultingu biznesowym.

Junior IT Service Desk Administrator
Miejsce pracy: Warszawa, Rondo Daszyńskiego
Opis stanowiska:
  • Obsługa ServiceDesk: Wsparcie użytkowników systemów IT, obsługa zgłaszanych zadań, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników, udzielanie szkoleń pracownikom,
  • Zarządzanie sprzętem: wymiana, reinstalacja, konfiguracja komputerów, przygotowywanie nowych stanowisk, inwentaryzacja sprzętu,
  • Zarządzanie oprogramowaniem: zarządzanie poprawnością pracy aplikacji użytkowników, wsparcie pracowników, instalacja i konfiguracja systemów i aplikacji, prowadzenie dokumentacji związanej z bieżącą pracą, inne techniczne sprawy z zakresu IT.
Wymagania:
  • Dobra znajomość środowisk Active Directory, Windows 10/11/O365,
  • Podstawowa znajomość Windows Server (DHCP)/MSSQL/EXCHANGE Online,
  • Umiejętność instalacji i konfiguracji oprogramowania,
  • Znajomość urządzeń oraz infrastruktury sieciowej,
  • Znajomość sprzętu komputerowego oraz jego naprawy,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność i zaangażowanie,
  • Umiejętność pracy w kilkuosobowej grupie, chęć dzielenia się wiedzą,
  • Profesjonalne podejście do pracy, odpowiedzialność,
  • Umiejętność samodzielnego uczenia się oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność dobrej komunikacji,
  • Odporność na stres.
Mile widziane:
  • Znajomość obsługi systemu ticketowego Jira,
  • Widziana znajomość administracji baz danych Płatnika.
Oferujemy:
  • Pracę w zgranym i wspierającym się zespole,
  • Realizację wielu ciekawych i różnorodnych projektów,
  • Po okresie wdrożenia zapewniamy możliwość pracy hybrydowej (3 dni biuro / 2 dni home office),
  • Stosujemy elastyczne godziny pracy – możesz zacząć między godziną 7 i 9,
  • Zapewniamy opiekę medyczną w sieci Enel-Med.,
  • Na preferencyjnych warunkach oferujemy kartę MultiSport i ubezpieczenie grupowe,
  • Świętujemy okrągłe rocznice pracy - ponad 20% osób pracuje z nami ponad 10 lat!
Nasze biura:

Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku aplikowania.

Aplikuj teraz
 

Poznaj

Crowe Poland

Jesteśmy częścią grupy spółek świadczących usługi profesjonalne dla biznesu. Od blisko 30 lat wspieramy naszych klientów w zakresie obsługi księgowej, audytu, doradztwa podatkowego oraz konsultingu biznesowego. Pracujemy dla polskich i zagranicznych firm, także dla największych globalnych marek. Należymy do międzynarodowej sieci Crowe Global, działającej w 130 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 500 osób w 7 lokalizacjach w Polsce, Czechach i na Słowacji. 80 proc. naszego zespołu to kobiety, ta proporcja zachowana jest również wśród kadry managerskiej. Zapewniamy realne możliwości rozwoju, aż 1/3 naszych managerów zaczynała współpracę z nami od stanowisk asystenckich.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia IT (ServiceDesk)

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    9 dni
    Udzielanie wsparcia użytkownikom – przyjmowanie zgłoszeń, diagnoza oraz usuwanie usterek w środowisku Windows 10/11 i Office 365; Instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja oprogramowania i systemów operacyjnych; Przygotowywanie i wdrażanie nowych stanowisk komputerowych, zarządzanie...
  • Pracownik Wsparcia Zespołu Informatyki

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Warszawa, Mokotów, blisko pętli tramwajowej i SKM i Koleje Mazowieckie    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa   30,50 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem u pracowników, konfiguracja i diagnostyka sprzętu komputerowego; inwentaryzacja sprzętu i zarządzanie nim; montaż okablowania oraz przygotowywanie stanowisk pracy dla pracowników; logistyka sprzętu: pakowanie,...
  • Specjalista ds. technicznej obsługi nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Pozyskiwanie i analiza ofert na roboty budowlane, prace adaptacyjne, remonty oraz inwestycje od firm zewnętrznych. Monitorowanie oraz rozliczanie usług rzemieślniczych, przeglądów technicznych i napraw bieżących zgodnie z zawartymi umowami. Przygotowywanie dokumentacji zgodnej z...
  • Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego-Technicznego

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8​​​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ na cały etat, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30​ Twoje zadania: pozyskiwanie i analiza ofert od firm zewnętrznych w zakresie robót budowlanych, prac adaptacyjnych, remontowych i inwestycyjnych, monitorowanie i rozliczenia wykonania...
  • Specjalista ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • Specjalista IT - Serwisant

    Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Sandomierska 19    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Konfiguracja i serwis sprzętu oraz systemów operacyjnych i oprogramowania. Nadzór nad prawidłowym działaniem stacji roboczych oraz urządzeń przenośnych. Monitorowanie oraz diagnozowanie problemów z siecią firmową i dostępem do sieci Internet oraz drukarek. Nadawanie...
  • Młodszy Specjalista Helpdesk

    Asseco Data Systems S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zadania: obsługa zgłoszeń klientów w systemie Helpdesk, mailowych i telefonicznych, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych i merytorycznych klientów, zdalne wsparcie klientów w zakresie oprogramowania, współpraca z developerami i analitykami, aktualizacja dokumentacji...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Obsługa telefoniczna klientów niemieckojęzycznych. Wsparcie w zakresie napraw, gwarancji i części. Zdalne rozwiązywanie problemów. Dobór produktów dostosowanych do potrzeb klienta. Praca z systemem CRM.
  • Konsultant ds. Technicznych z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Odpowiadanie na połączenia od klientów niemieckojęzycznych, Pomoc w naprawach, gwarancjach i doborze produktów, Praca z systemem CRM.
  • Młodszy Konsultant Helpdesk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    19 godz.
    Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń technicznych klientów (Helpdesk, telefon, e-mail). Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem. Wsparcie klientów w sposób zdalny. Współpraca z zespołem programistów i analityków. Aktualizacja dokumentacji technicznej i użytkowej.