Junior Online Marketing Specialist (Junior Email Marketing Specialist)

BPO International

Warszawa

70 dni temu

Stanowisko:

Junior Online Marketing Specialist (Junior Email Marketing Specialist)
Miejsce pracy: Warszawa

Do naszego Zespołu odpowiedzialnego za szeroko zakrojone działania e-mail marketingowe, poszukujemy osoby chętnej do rozwoju, zdobycia doświadczenia i stania się Specjalistą w tym obszarze marketingu internetowego.

 

Zespół prowadzi kampanie e-mail marketingowe na kilkudziesięciu rynkach zagranicznych oraz w Polsce, cały czas poszerzając portfolio swoich działań oraz optymalizując strategię dotarcia do potencjalnych odbiorców.


Jeśli:
  • znasz podstawy HTML
  • masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii e-mail marketingowych – będzie to atut
  • jesteś skrupulatny, dokładny, nastawiony na jakość pracy
  • dobrze organizujesz i planujesz swoją pracę, trzymasz się terminów
  • lubisz spróbować czegoś nowego, nie boisz się wychodzić z inicjatywą
  • lubisz analizować i wyciągać wnioski
  • posługujesz się MS Excel na poziomie dobrym
Masz szansę rozwinąć swoje umiejętności w:
  • planowaniu i tworzeniu kampanii marketingowych (e-mail, newslettery, wysyłki masowe, marketing automation)
  • tworzeniu mailingów w HTML (personalizacja, dopasowanie pod grupy docelowej)
  • analizie skuteczności wysyłek i optymalizacji działań
  • monitoringu efektywności kampanii e-mail
  • wsparciu biznesowych inicjatyw i projektów
A także:
  • brać udział w ciekawych projektach w najszybciej rozwijającej się firmie w Polsce
  • być częścią zgranego zespołu i czerpać wiedzę od najlepszych specjalistów
  • korzystać z prywatnej opieki medycznej i karty Multisport
  • współpracować w ramach elastycznych godzin pracy
  • pracować w biurze w świetnej lokalizacji, w ścisłym centrum Warszawy (200m od Metra Centrum)

Poznaj

BPO International

Specjalista ds. e-marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci. Zajmuje się on również tworzeniem kampanii reklamowych oraz badaniem efektywności podejmowanych działań. Często zajmuje się on również tworzeniem newsletterów oraz mailingów. Do jego zadań należy śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań. ...
Praca Specjalista ds. e-marketingu