Junior / Regular Service Desk Specialist
Hicron Sp. z o.o.
Wrocław
rekrutacja online
29 dni temu
Junior / Regular Service Desk Specialist
Miejsce pracy: Wrocław

Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażna zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Dzięki zespołowi specjalistów oferujemy naszym klientom profesjonalne doradztwo w zakresie realizowanych projektów SAP. Dodatkowo proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT (.NET, Java). W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty oraz atmosferę firmy o polskich korzeniach.


Opis stanowiska

  • Monitorowanie bieżących działań procesów biznesowych zaimplementowanych w systemach (w głównej mierze SAP)
  • Opracowywanie niezbędnych raportów, monitorowanie i usprawnienia procesów
  • Rejestracja oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń klientów w systemie serwisowym
  • Współuczestnictwo w realizacji zgłoszeń serwisowych dla Klientów HICRON opartych na katalogu rozwiązań
  • Praca w zgodzie z dobrymi praktykami ITIL
  • Nadzór terminowości i sposób realizacji zgłoszeń

Wymagania

  • Znasz język angielski na poziomie minimum B2, język niemiecki mile widziany
  • Znasz pakiet MS Office, Excel nie ma przed Tobą tajemnic
  • Cechujesz się wysoką kulturą osobistą
  • Umiesz pracować w zespole i jesteś komunikatywny
  • Jesteś odporny/a na stres wynikający z kontaktów z wymagającymi użytkownikami
  • Samodzielność, skrupulatność i terminowość to Twoje drugie imię
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane

Oferujemy

  • Ciekawy zakres obowiązków i możliwości rozwoju zawodowego i osobistego w branży IT
  • Pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • kontakt z językiem poprzez pracę z klientem zagranicznym
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, darmowa nauka języka niemieckiego, imprezy integracyjne i sportowe itd.)
  • Kawę i herbatę w nieograniczonych ilościach :)