Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Kierownika Działu Zamówień Publicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 godz.
    OPIS STANOWISKA Samodzielne organizowanie i prowadzenie procedur przetargowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami. Udział w tworzeniu rocznych planów zamówień publicznych, opartych na planach inwestycji, remontów i zakupów. Publikowanie wymaganych...
  • Kierownik Wydziału Analiz i Przeglądu Jakości Zamówień Publicznych (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Chałubińskiego 8    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: kierowanie pracą Wydziału oraz zapewnianie sprawnej organizacji i koordynacji realizowanych zadań, sprawowanie nadzoru nad doborem oraz przeprowadzaniem przeglądów jakości zamówień, w tym monitorowanie poprawności ich realizacji,...
  • Koordynator ds. postępowań przetargowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    organizowanie i prowadzenie procedur zamówień publicznych, nadzór nad prawidłowością dokumentacji i zgodnością z ustawą Pzp, przygotowywanie analiz, raportów oraz sprawozdań, współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie planowania zakupów, prowadzenie korespondencji z oferentami...
  • Zastępca Kierownika w Dziale Zamówień Publicznych

    Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Organizacja i prowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi; Współudział w przygotowywaniu planów zamówień publicznych w oparciu o plany zakupów, remontów i inwestycji;...
  • Kierownik Sekretariatu

    Grupa Pascal   Zielona Góra    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zarządzanie obiegiem dokumentacji w oddziale; Realizacja strategii rozwoju szkół Pascal; Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych; Przygotowywanie i redagowanie pism, materiałów informacyjnych, raportów i analiz; Tworzenie atmosfery partnerstwa i współpracy, dbanie o relacje...
  • Kierownik Sekretariatu

    Grupa Pascal   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zarządzanie obiegiem dokumentacji w oddziale; Realizacja strategii rozwoju szkół Pascal; Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych; Przygotowywanie i redagowanie pism, materiałów informacyjnych, raportów i analiz; Tworzenie atmosfery partnerstwa i współpracy, dbanie o relacje...
  • Kierownik / Kierowniczka Sekretariatu

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie obiegiem dokumentacji w podległym oddziale. Realizacja strategii rozwoju placówek. Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych. Przygotowywanie, redagowanie pism, raportów i materiałów informacyjnych. Koordynacja działań podległego zespołu i wspieranie jego pracy....
  • Kierownik / Kierowniczka Sekretariatu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie obiegiem dokumentacji w podległym oddziale. Realizacja strategii rozwoju placówek. Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych. Przygotowywanie, redagowanie pism, raportów i materiałów informacyjnych. Koordynacja działań podległego zespołu i wspieranie jego pracy....
  • Zastępca Dyrektora Pionu Administracyjno-Technicznego

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie będą Twoje obowiązki? wsparcie Dyrektora Pionu Administracyjno - Technicznego w zapewnianiu sprawnego funkcjonowania jednostki w odniesieniu do nadzorowanych w ramach Pionu obszarów: energetyczny, utrzymania nieruchomości, gospodarki magazynowej, zakupowy, kancelaryjny, archiwistyczny, a...
  • Koordynator administracyjny usług / Koordynatorka administracyjna usług

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Udział w bieżącym zarządzaniu usługami Facility Management na kilku lokalizacjach; Obsługa dokumentacji pracowniczej oraz procesów kadrowo-płacowych w systemach wewnętrznych; Przygotowywanie i realizacja zamówień zakupowych; Zapewnienie zaplecza organizacyjnego dla zespołów...
Zobacz więcej ofert pracy

Kanclerz

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Wrocław
kierownik/koordynator / dyrektor
praca stacjonarna
1078 dni temu

Rektor Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

ogłasza nabór na stanowisko


Kanclerza

DK-1100-13/22
Do głównych zadań Kanclerza należy:
  • kierowanie administracją i gospodarką Akademii oraz podejmowanie decyzji dotyczących jej mienia w zakresie zwykłego zarządu;
  • zapewnienie pełnej obsługi działalności dydaktycznej, artystycznej i naukowo-badawczej Akademii od strony administracyjnej i gospodarczej;
  • zapewnienie prawidłowej eksploatacji i konserwacji obiektów oraz urządzeń technicznych, zapewnienie utrzymanie porządku i czystości, a także przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w obiektach Akademii;
  • zapewnienie ochrony fizycznej i ubezpieczeniowej Akademii;
  • sprawowanie nadzoru nad wszelkimi inwestycjami prowadzonymi przez Akademię,
    na wszystkich etapach, zgodnie z wymogami przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności przepisów dotyczących: zamówień publicznych, prawa budowlanego, ochrony zabytków, ochrony środowiska oraz czuwanie nad terminową realizacją i zakończeniem prac i poszczególnych ich etapów;
  • prowadzenie aktywnych działań na rzecz pozyskiwania przez Akademię środków finansowych, w tym środków na realizacje działań w zakresie remontów, inwestycji, rozwoju infrastruktury czy modernizację urządzeń technicznych;
  • sprawowanie nadzoru nad informatyzacją Akademii;
  • sprawowanie nadzoru nad sprawozdawczością Akademii;
  • zawieranie umów wynajmu, dzierżawy bądź użyczenia obiektów, pomieszczeń, terenów będących własnością Akademii, a także zawieranie umów dzierżawy bądź użyczenia mienia ruchomego będącego własnością Akademii;
  • sprawowanie nadzoru nad stosowaniem przez Akademię prawa zamówień publicznych przy zawieraniu umów o dostawy, usługi i roboty budowlane, w zakresie działalności nadzorowanych komórek organizacyjnych;
  • sprawowanie nadzoru  nad działaniami związanymi z zapewnieniem dostępności Akademii, w tym architektonicznej i cyfrowej, dla osób o szczególnych potrzebach i realizacją obowiązków Akademii w tym zakresie;
  • prowadzenie polityki zatrudnienia wobec podległych komórek organizacyjnych oraz nadzorowanie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych;
  • sprawowanie nadzoru nad udostępnianiem przez Akademię informacji publicznej oraz nad aktualizacją informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej;
  • sprawowanie nadzoru nad działaniem archiwum zakładowego Akademii;
  • sprawowanie nadzoru nad aktualizacją wewnętrznych aktów prawnych dotyczących zagadnień administracyjnych i gospodarczych, w tym regulaminów, zarządzeń, instrukcji, w celu zachowania ich stałej zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
Wymagania:
 
Na stanowisko Kanclerza kandydować może osoba, która:
  • posiada wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia;
  • wykazuje pogłębioną znajomość przepisów prawa, w szczególności prawa finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, prawa pracy; znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania szkoły wyższej będzie dodatkowym atutem;
  • udokumentuje minimum ośmioletnie doświadczenie w pracy, w tym nie mniej niż czteroletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym;
  • w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r.
  • o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1633 z późn. zm.), nie pełniła w nich służby ani nie współpracowała z tymi organami;
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
  • wykazuje zdolność analitycznego myślenia, umiejętność planowania w perspektywie długo-, średnio- i krótkookresowej, wykazuje umiejętność dobrej organizacji pracy oraz budowania pozytywnych relacji w zespole;
  • znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem;

Zatrudnienie wyłonionego kandydata w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego
we Wrocławiu planowe jest od dnia 1 kwietnia 2023 r., przy czym w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2023 r. na stanowisku Zastępcy Kanclerza, a począwszy od dnia 1 lipca 2023 r.  na stanowisku Kanclerza Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.

 
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
  • CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, tj. imię i nazwisko, datę urodzenia, informacje o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane kontaktowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia oraz innych kwalifikacji zawodowych;
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  • list motywacyjny, zawierający zarys koncepcji rozwoju administracji Akademii,
    z uwzględnieniem cyfryzacji procesów administracyjnych (łącznie nie więcej niż 4.500 znaków);
  • oświadczenie kandydata, iż w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracował w organach bezpieczeństwa państwa w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia
    18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1633 z późn. zm.), nie pełnił w nich służby ani nie współpracował z tymi organami.
 

Poznaj

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego (AMKL, daw. Państwowa Wyższa Szkoła Muzyczna we Wrocławiu) − państwowa uczelnia muzyczna powstała w 1948 roku we Wrocławiu, kształcąca na studiach pierwszego, drugiego oraz trzeciego stopnia, a także posiadająca uprawnienia do przeprowadzania postępowań habilitacyjnych oraz występowania z wnioskami o przyznanie tytułu profesora.

Podobne oferty

  • Zastępca Kierownika Działu Zamówień Publicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 godz.
    OPIS STANOWISKA Samodzielne organizowanie i prowadzenie procedur przetargowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami. Udział w tworzeniu rocznych planów zamówień publicznych, opartych na planach inwestycji, remontów i zakupów. Publikowanie wymaganych...
  • Kierownik Wydziału Analiz i Przeglądu Jakości Zamówień Publicznych (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Chałubińskiego 8    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: kierowanie pracą Wydziału oraz zapewnianie sprawnej organizacji i koordynacji realizowanych zadań, sprawowanie nadzoru nad doborem oraz przeprowadzaniem przeglądów jakości zamówień, w tym monitorowanie poprawności ich realizacji,...
  • Koordynator ds. postępowań przetargowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    organizowanie i prowadzenie procedur zamówień publicznych, nadzór nad prawidłowością dokumentacji i zgodnością z ustawą Pzp, przygotowywanie analiz, raportów oraz sprawozdań, współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie planowania zakupów, prowadzenie korespondencji z oferentami...
  • Zastępca Kierownika w Dziale Zamówień Publicznych

    Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Organizacja i prowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi; Współudział w przygotowywaniu planów zamówień publicznych w oparciu o plany zakupów, remontów i inwestycji;...
  • Kierownik Sekretariatu

    Grupa Pascal   Zielona Góra    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zarządzanie obiegiem dokumentacji w oddziale; Realizacja strategii rozwoju szkół Pascal; Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych; Przygotowywanie i redagowanie pism, materiałów informacyjnych, raportów i analiz; Tworzenie atmosfery partnerstwa i współpracy, dbanie o relacje...
  • Kierownik Sekretariatu

    Grupa Pascal   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zarządzanie obiegiem dokumentacji w oddziale; Realizacja strategii rozwoju szkół Pascal; Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych; Przygotowywanie i redagowanie pism, materiałów informacyjnych, raportów i analiz; Tworzenie atmosfery partnerstwa i współpracy, dbanie o relacje...
  • Kierownik / Kierowniczka Sekretariatu

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie obiegiem dokumentacji w podległym oddziale. Realizacja strategii rozwoju placówek. Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych. Przygotowywanie, redagowanie pism, raportów i materiałów informacyjnych. Koordynacja działań podległego zespołu i wspieranie jego pracy....
  • Kierownik / Kierowniczka Sekretariatu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie obiegiem dokumentacji w podległym oddziale. Realizacja strategii rozwoju placówek. Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych. Przygotowywanie, redagowanie pism, raportów i materiałów informacyjnych. Koordynacja działań podległego zespołu i wspieranie jego pracy....
  • Zastępca Dyrektora Pionu Administracyjno-Technicznego

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie będą Twoje obowiązki? wsparcie Dyrektora Pionu Administracyjno - Technicznego w zapewnianiu sprawnego funkcjonowania jednostki w odniesieniu do nadzorowanych w ramach Pionu obszarów: energetyczny, utrzymania nieruchomości, gospodarki magazynowej, zakupowy, kancelaryjny, archiwistyczny, a...
  • Koordynator administracyjny usług / Koordynatorka administracyjna usług

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Udział w bieżącym zarządzaniu usługami Facility Management na kilku lokalizacjach; Obsługa dokumentacji pracowniczej oraz procesów kadrowo-płacowych w systemach wewnętrznych; Przygotowywanie i realizacja zamówień zakupowych; Zapewnienie zaplecza organizacyjnego dla zespołów...