ORBIS S.A.
- proactive sales by offering CORPO & MICE services of all Orbis / AccorHotels in Poland & Baltic area
- building relations with potential and new clients (Corporate clients)
- introducing major benefits that Orbis / AccorHotels Group can provide including special offers, loyalty program, etc.
- handling of negotiations, following strategy for prices and conditions
- preparing and coordination of contracts and monitoring their fulfillment
- participation to Sales Missions, National & International meetings related to Key & Strategic Accounts
- close collaboration and interaction with hotel sales and International AccorHotels KAMs and ISCs
- development of outbound in order to enhance the yearly given objective
- implementation of tasks and projects requested by the Director of Key Account Management / Director of Sales
Key Account Manager will be in charge of all sales actions dedicated Key and Strategic companies by ensuring increase of Orbis Hotel Group market share and RevPar. Key Account Manager located in Head Office will be part of National Sales Team.
- min. 3 years of experience within hospitality or touristic area and B2B sales
- knowledge of hotel business will be an advantage
- advanced business English (second language will be an attitude)
- very good computer literacy (MS Office)
- excellent sales, negotiations, communication and presentation skills
- oriented for results, ambitious, engaged and team spirit
- excellent organizational skills
- analytic abilities and strategic way of thinking
- unique opportunity of professional development
- attractive working conditions with unique bonus system based on individual contribution
- dedicated program of training increasing professional qualifications
- possibility of promotion in National Sales Team structures and hotels of Orbis Group
- replacement contract for 1,5 years.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.