ORBIS S.A.
- proactive sales by offering MICE services of all Orbis / AccorHotels in Poland & Baltic area
- building relations with potential and new clients (MICE agencies)
- introducing major benefits that Orbis / AccorHotels Group can provide including special offers, loyalty program, etc.
- handling of negotiations, following strategy for prices and conditions
- preparing and coordinating contracts as well as monitoring their fulfillment
- close collaboration and interaction with hotels and Head Office
- implementation of tasks and projects requested by the Director of Key Account Management / Director of Sales
Key Account Manager MICE will be in charge of sales development by offering MICE services of all Orbis /AccorHotels in Poland & Baltic area. Key Account Manager MICE located in Head Office will be part of National Sales Team.
- min. 3 years of experience within hospitality or touristic area and B2B sales
- knowledge of hotel business will be an advantage
- advanced business English (second language will be an attitude)
- very good computer literacy (MS Office)
- excellent sales, negotiations, communication and presentation skills
- oriented for results, ambitious, engaged and team spirit
- excellent organizational skills
- analytic abilities and strategic way of thinking
- unique opportunity of professional development
- attractive working conditions with unique bonus system based on individual contribution
- dedicated program of training increasing professional qualifications
- possibility of promotion in National Sales Team structures and hotels of Orbis Group
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.