COBI S.A. polska firma z branży zabawek zatrudni osobę na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa - Międzylesie
Zadania:
- Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży z kluczowymi klientami
- Budowanie i rozwój długofalowych relacji z powierzonymi klientami
- Organizacja oraz koordynowanie działań promocyjnych
- Umiejętności prowadzenia negocjacji i sporządzania ofert handlowych
- Udział w planowaniu budżetu dla powierzonego klienta
- Analiza realizacji planów w stosunku do założeń - sporządzanie raportów i zestawień
- Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań klientów
- Współpraca z wewnętrznymi działami: marketingiem i logistyką
- Współpraca z Grupą KAM przy realizacji wyznaczonych planów
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 3-letie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Doświadczenie we współpracy z sieciami handlowym
- Dobraznajomość pakietu MS Office
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Zdolność nawiązywania i budowania długotrwałych oraz partnerskich relacji z klientem
- Motywacja do realizacji wyznaczanych celów oraz chęć nieustannego rozwoju
- Komunikatywność oraz umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Prawo jazdy kategorii B
- Praca w firmie będącej liderem na polskim rynku wśród importerów zabawek
- Umowa o pracę oraz potrzebne narzędzia pracy: laptop, telefon
- Praca w profesjonalnym i odnoszącym sukcesy zespole
Poznaj
Cobi S.A.
Firma Cobi S.A. zajmuje się produkcją, importem i dystrybucją zabawek takich jak: klocki konstrukcyjne, lalki, modele do sklejania i kolekcjonowania, zabawki interaktywne, a nawet gry komputerowe. Naszym priorytetem jest dbanie o wysoką jakość zabawek.