Spółdzielnia Mieszkaniowa „MOKOTÓW”
ogłasza konkurs na stanowisko:
Kierownik Administracji Osiedla „Domaniewska Nowa” S.M. „Mokotów”
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa (ul. Domaniewska 22A)
wymiar pracy: ½ etatu
- nadzór nad stanem technicznym budynków i realizacją przepisów prawa budowlanego,
- współpraca z firmami zewnętrznymi, mieszkańcami oraz zespołem administracyjnym,
- koordynacja prac remontowych i inwestycyjnych,
- wsparcie w codziennym zarządzaniu nieruchomościami.
- wyższe wykształcenie (preferowane techniczne),
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego,
- znajomość prawa budowlanego i funkcjonowania jednostek zarządzających nieruchomościami,
- bardzo dobra obsługa komputera,
- obywatelstwo polskie, niekaralność i pełna zdolność do czynności prawnych,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierowniczym.
- licencja zarządcy nieruchomości lub uprawnienia budowlane,
- umiejętność pracy pod presją, samodzielność, wysoka kultura osobista,
- łatwość w komunikacji i asertywność.
- życiorys (CV) wraz ze zdjęciem, list motywacyjny oraz informację o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon kontaktowy, adres poczty e-mail);
- zaświadczenie potwierdzające minimum 5-cio letni staż pracy;
- oświadczenie, że w stosunku do kandydata nie toczy się żadne postępowanie karne lub karno – skarbowe;
- oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o zdolności do czynności prawnych oraz niepodleganiu ograniczeniom lub zakazom zajmowania stanowisk kierowniczych;
- oświadczenie o rezygnacji z chwilą wyboru na Kierownika Administracji Osiedla z działalności konkurencyjnej względem Spółdzielni Mieszkaniowej „MOKOTÓW”;
- pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych w rozumieniu obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych;
- oświadczenie o braku pokrewieństwa lub powinowactwa z Członkami Rady Nadzorczej i Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „MOKOTÓW”;
- oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy uzyskanych w wyniku postępowania konkursowego informacji dotyczących działalności Spółdzielni Mieszkaniowej „MOKOTÓW”;
- aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym;
- oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przeprowadzania konkursu i ich akceptacji;
- oświadczenie o niekaralności.
Zgłoszenia kandydatów przyjmowane będą w siedzibie
Poznaj
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"
Na pierwszym zebraniu organizacyjnym, które odbyło się w lipcu 1957 r., została wybrana pierwsza sześcioosobowa Rada Nadzorcza i trzyosobowy Zarząd Spółdzielni, która otrzymała nazwę MSM „Projektant”. Został przyjęty statut i uchwalony program działania na najbliższe lata.
W 1958 r. Spółdzielnia została wpisana do rejestru sądowego i w tym samym roku na pierwszym Walnym Zebraniu Członków ustalono program inwestycyjny na lata 1958-1961.
W 1959 r. Walne Zebranie zmieniło profil działania Spółdzielni na resortową obejmującą pracowników branży budowlanej, przez co została zmieniona nazwa na MSM „Budowlani”.
W roku 1967 nastąpiła ostateczna zmiana nazwy na Spółdzielnię Mieszkaniową „Mokotów”, która funkcjonuje do dzisiaj.
Od początku istnienia Spółdzielnia związana była z rozwojem Mokotowa – największej dzielnicy Warszawy.
Przez wszystkie lata istnienia SM „Mokotów” oddała do użytku wiele budynków mieszkalnych oraz przyjęła do swoich zasobów budynki innych Spółdzielni. Posiadała wiele administracji, które z czasem zaczęły wydzielać się w odrębne spółdzielnie.