Jesteśmy ogólnopolską firmą kurierską, świadczącą usługi w zakresie przewozów ekspresowych i drobnicowych w standardzie 24h. Oferujemy szeroki pakiet korzyści związanych z realizacją dedykowanej usługi kurierskiej, obsługi dokumentów zwrotnych, usługi pobrania gotówki czy dostaw do określonej godziny. Posiadamy sieć 27 oddziałów zlokalizowanych na terenie kraju.
Poszukujemy osób do pracy w terenowym oddziale naszej firmy na stanowisku:
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Główne obowiązki wybranej osoby to:
- koordynowanie i optymalizacja pracy biura obsługi klienta (między innymi: planowanie pracy, właściwy podział obowiązków, ustalanie zastępstw podczas nieobecności, motywowanie oraz wdrażanie nowych pracowników),
- nadzór nad rozliczeniami z przewoźnikami,
- nadzorowanie procesu reklamacyjnego,
- nadzór nad przestrzeganiem procedur firmowych przez zespół pracowników,
- przygotowywanie zestawień i raportów z zakresu działań Biura Obsługi Klienta.
Wymagania:
- doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta),
- doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników – praktyczna znajomość narzędzi motywowania,
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office,
- umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów,
- wysokie umiejętności organizacyjne,
- odporność na stres,
- odpowiedzialność, samodzielność, konsekwencja w działaniu.
Oferujemy
Wybranej osobie oferujemy: ciekawą, pełną wyzwań pracę, zatrudnienie na pełny etat (umowa o pracę), dużą samodzielność i odpowiedzialność, możliwość rozwoju zarówno osobistego jak i zawodowego poprzez szkolenia.