Dla Naszego Klienta, w związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Kraków
Nr ref.: 5387
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Proaktywna postawa oraz elastyczność w poszukiwaniu nowych rozwiązań
- Nastawienie na realizację celów
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz zdolności analityczne
- Umiejętność kierowania zespołem
Obowiązki:
- Kierowanie pracą biura obsługi klienta w Spółce, w tym organizowanie pracy pracownikom zatrudnionym w BOK, przydzielanie i rozliczanie zadań, motywowanie , delegowanie
- Stałe usprawnianie organizacji pracy i implementowanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy
- Odpowiedzialność za przygotowywanie budżetów kosztowych i realizacji zaakceptowanych budżetów w firmie
- Obsługa powierzonych klientów
- Przygotowywanie wycen towarów i usług
- Uaktualnianie oferty, informowanie o nowościach i zmianach
- Nadzór nad terminowością i poprawnością realizacji zamówień
- Nadzór nad reklamacjami
- Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej w sprawie nieterminowych płatności przez klientów
- Wszechstronne wsparcie działu sprzedaży w obsłudze klientów
- Współpraca z pozostałymi działami firmy
- Realizacja pozostałych zadań zleconych zarówno przez bezpośredniego Przełożonego, jak i Zarząd
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju
- Atrakcyjne wynagrodzenie