- Zarządzanie projektami w zakresie 4P na podstawie danych zewnętrznych (Nielsen, CMR, Focus), danych wewnętrznych organizacji, badań pierwotnych (np. spisy asortymentu, cenowe),
- Opracowywanie analiz rynkowych i raportów zarządczych dotyczących cen, asortymentu, udziałów rynkowych,
- Współpraca z agencjami (analitycznymi, badawczymi): definiowanie analiz, obszarów tematycznych / informacyjnych oraz koordynowanie prac agencji zewnętrznych,
- Automatyzacja analiz i raportów, rozwój narzędzi centralnych wspomagających raportowanie,
- Odpowiedzialność za podległy zespół (1 osoba raportująca),
- Raportowanie bezpośrednio do Managera ds. Zarządzania Wiedzą o Rynku w ramach działu Market Intelligence Grupy.
- Posiadasz min. 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku kierownika w dziale Badań i Analiz / Category Management / Trade Marketing sieci handlowych, producentów FMCG lub agencji monitorowania sprzedaży detalicznej,
- Masz wykształcenie wyższe kierunkowe (np. Ekonomia/Finanse/Zarządzanie, Statystyka/Matematyka,
- Masz doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu monitoringu 4P w rynku FMCG,
- Znasz metody i techniki analiz marketingowych, danych rynkowych np. Nielsen, CMR, GfK,
- Masz doświadczenie w samodzielnej interpretacji wyników analiz danych rynkowych oraz prezentacji do osób na wysokich stanowiskach (Zarząd, Dyrektorzy),
- Bardzo dobrze obsługujesz pakiet MS Office (Excel, Power Point) oraz programy analityczne (Power BI, mile widziany SQL, Python).
- Sprawnie posługujesz się językiem angielskim (poziom co najmniej B2).
- Cenisz sobie pracę w bezpośrednim kontakcie z ludźmi.
- Umiesz zarządzać priorytetami oraz zadaniami (planowanie, harmonogramy, dostrzeganie ryzyk projektowych, bieżące reagowanie).
- Realizację bardzo ciekawych projektów analitycznych i monitorujących trendy w handlu,
- Pracę w zespole ekspertów, którzy chętnie dzielą się wiedzą i czerpią satysfakcję z codziennych wyzwań,
- Stabilne zatrudnienie w 6. co do wielkości obrotu firmie w Polsce, posiadającej 26-letni staż na rynku w branży FMCG,
- Niezbędne narzędzia i elastyczne godziny pracy,
- Hybrydowy system czasu pracy (3 dni pracy z biura, 2 dni pracy z domu),
- Szeroki pakiet benefitów i wiele inicjatyw angażujących pracowników!
Poznaj
Eurocash S.A.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Oferuje także wsparcie marketingowe dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 15 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben, a także Kontigo oraz Koliber. Na ten moment Grupa Eurocash zatrudnia ponad 22 tysiące pracowników w całej Polsce. Jesteśmy #bardzo stabilnym i #bardzo odpowiedzialnym pracodawcą, a w codziennej pracy łączymy przedsiębiorczość, ambicję i pasję do działania. Dołącz do nas i przekonaj się, że razem możemy osiągnąć #bardzo dużo!