Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Kierownik ds. dystrybucji sklepów małopowierzchniowych
OFERUJEMY:
- Kształtowaine nowoczesnych rozwiązań w zakresie handlu i logistyce c-commerce
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę już od 1. dnia pracy
- Nowe znajomości, wsparcie i profesjonalne szkolenia z zakresu wykonywanych zadań
- Cenne doświadczenia i możliwość rozwoju w różnych projektach
- Benefity w postaci opieki medycznej, karty multisport i dofinansowania posiłków, akcjonariat pracowniczy
W zamian za:
- Doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obsłudze małych formatów,
- Dobrą znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Znajomość procesów logistycznych,
- Znajomość j. angielskiego lub francuskiego w stopniu komunikatywnym,
- Bardzo dobrą organizację pracy,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
- Prawo jazdy kat. B.
Twoje zadania na co dzień:
- Opracowanie wspólnie z serwisami wsparcia zasad współpracy ze sklepami,
- Rozwój serwisu logistycznego i dostosowanie do efektywnej obsługi sklepów,
- Nadzór nad procesami, poszukiwanie i wdrażanie usprawnień w celu gwarantowania właściwego funkcjonowania procesów w łańcuchu dostaw,
- Wdrażanie standardów, procedur i narzędzi dla zapewnienia oczekiwanego serwisu,
- Komunikacja z przewoźnikami, dbanie o terminową realizację zamówień.
Od nas dostajesz
- Umowę o pracę już od 1. dnia pracy
- Wynagrodzenie zawsze na czas
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie od zespołu
- Cenne doświadczenia i możliwości rozwoju w
- dodatkowych projektach
- Nowe znajomości, które zostaną z Tobą na lata
Nasza gwarancja
- Stabilne zatrudnienie
- Przyjazna atmosfera
- Wzajemny szacunek