Kierownik ds. E-Merchandising

INTERSPORT Polska S.A.

Cholerzyn

1 dzień temu

 

INTERSPORT jest światową znaną i cenioną sportową marką detaliczną. INTERSPORT tworzy zespół, których łączy jedno - pasja do sportu i chęć dzielenia sią nią z innymi.

Jeśli nie boisz się wyzwań, a dzień bez sportu jest dla Ciebie dniem straconym - dołącz do nas koniecznie!


OBECNIE DO NASZEGO ZESPOŁU E-COMMERCE POSZUKUJEMY

Kierownik ds. E-Merchandising
Miejsce pracy: Cholerzyn
Nasza oferta:
  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze etatu.
  • Stabilność zatrudnienia.
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań.
  • Rozwój w ramach prowadzonych projektów.
  • Dynamiczne i przyjazne środowisko pracy.
  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie NW, zakupy oferowanych w naszej sieci produktów na preferencyjnych warunkach, lekcje internetowe języka angielskiego i niemieckiego).
Twoje zadania:
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu e-commerce.
  • Zarządzanie katalogiem produktów, tworzenie listingów, filtrów produktowych.
  • Zarządzanie ofertą oraz sprzedażą w zewnętrznych kanałach sprzedaży (marketplace).
  • Współpraca, koordynacja i realizacja umów z dostawcami i producentami w modelu dropshipping.
  • Dbanie o atrakcyjny i spójny wygląd oferty w sklepie internetowym.
  • Planowanie, kreowanie oraz wdrażanie działań w zakresie promocji w serwisie e-commerce dla szerokiego asortymentu produktów.
  • Zarządzanie informacją produktową i całością treści na platformie.
  • Współpraca z działem marketingu w zakresie kreacji i treści do e-commerce oraz ich właściwa prezentacja na platformie.
  • Zarządzanie kalendarzem promocji w zakresie całego asortymentu, przygotowywanie ofert, specjalnych promocji, hitów sprzedaży.
  • Monitorowanie trendów, rynku, analiza oraz rekomendacja nowych rozwiązań w zakresie rozwoju sklepu internetowego.
  • Tworzenie raportów, analiz efektywności i optymalizacją prowadzonych działań.
  • Współpraca z innymi działami w firmie w celu optymalizacji i zwiększania sprzedaży.
Nasze oczekiwania:
  • Praktyczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 3lata) – warunek konieczny.
  • Doświadczenie w wdrażaniu strategii handlowej.
  • Doświadczenie w sprzedaży na popularnych marketplaces.
  • Doświadczenie w sprzedaży online oraz komunikacji z klientem, mile widziana znajomość obszaru zarządzania informacją produktową.
  • Znajomość narzędzi promocyjnych i taktyk marketingowych ONSITE (moduły promocyjne, silniki rekomendacji, funkcje wyszukiwania, strony produktowe).
  • Znajomość GA, Hotjar, innych narzędzi analitycznych.
  • Znajomość zasad E-merchandisingu.
  • Szybkość oraz efektywność w działaniu.
  • Umiejętność zarządzania zespołem oraz organizacji czasu pracy.
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
  • Znajomość branży sportowej będzie dodatkowym atutem.

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy składać już teraz poprzez elektroniczny system rekrutacji.

Bardzo dziękujemy za przesłane aplikacje, jednakże informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane.

 

 APLIKUJ TERAZ 

 

 

Administratorem Państwa danych osobowych jest INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie: Cholerzyn 382, 32-060 Liszki.


Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.

 

Poznaj

INTERSPORT Polska S.A.

Spółka jest liderem wśród sieci sklepów sportowych w Polsce, posiadającym obecnie 30 salonów zlokalizowanych w 18 największych miastach Polski.

 

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Sprzedaży 
Kierownik ds. Sprzedaży to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży. Do podstawowych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i weryfikacja planów sprzedaży, tworzenie strategii sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów, realizacja powierzonych planów ...
Praca Kierownik ds. Sprzedaży