NOVOTEL WARSZAWA CENTRUM
- pasjonuje Cię hotelarstwo i praca w zgranym, różnorodnym zespole? Dążysz do osiągania jak najlepszych rezultatów, zachowując przy tym wysokie standardy swojej pracy? Umiesz rozwijać talenty i jesteś prawdziwym, niekwestionowanym liderem? Masz bogate doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowisku kierowniczym, w różnych działach operacyjnych w hotelu? Mówisz biegle po polsku i angielsku, a praca w dynamicznym, międzynarodowym środowisku oraz ambitne cele stanowią dla Ciebie motor napędowy? Jeśli odpowiedziałeś/aś TAK to czekamy na Ciebie.
- na stanowisku Kierownika ds. Hotelowych, będziesz odpowiedzialny/a za organizacje pracy i skuteczność operacyjną działu Recepcji, Rezerwacji oraz Służby Pięter. Do Twoich głównych zadań będzie należało również rozwijanie i motywowanie podległych talentów oraz dbałość o utrzymanie wysokich standardów jakości oraz wysokiego zaangażowania podległych zespołów.
- minimum 6 lat doświadczenia zawodowego zdobytego w hotelu, na stanowisku kierowniczym, połączonym z zarządzaniem zespołami
- wysoko rozwinięte zdolności przywódcze
- samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
- umiejętność analizy danych oraz wyciągania trafnych wniosków
- biegła znajomość języka polskiego i angielskiego oraz systemu OPERA
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia i rozwoju zawodowego w jednym z największych hoteli sieci Accor
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz szereg dodatkowych benefitów
- atrakcyjny system premiowy
- indywidualną ścieżkę kariery wspomaganą bogatą ofertą szkoleniową
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.