Najnowsze oferty pracy

  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager Poznań
Kierownik ds. komunikacji w mediach społecznościowych

Kierownik ds. komunikacji w mediach społecznościowych

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o.
Poznań
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1313 dni temu
Kierownik ds. komunikacji w mediach społecznościowych
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: TEB/11/2-22

TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych

 – Wyższych Szkół Bankowych i Dolnośląskiej Szkoły Wyższej

Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje. 
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.

 

Aktualnie Dział Marketingu poszukuje kandydata na stanowisko:

Kierownik ds. komunikacji w mediach społecznościowych

 

Miejsce pracy:  Poznań

Zakres obowiązków
  • Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy TEB w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube, Tik-Tok itp.) oraz rozwój o nowe kanały.
  • Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany.
  • Budowa i zarządzanie macierzowo zespołem projektowym odpowiedzialnym za media społecznościowe (zespół kilkunastoosobowy).
  • Animacja ruchu i interakcji w mediach społecznościowych – wsparcie merytoryczne i koncepcyjne.
  • Przygotowywanie harmonogramów postów wraz z zespołem contentowym i osobami odpowiedzialnymi za poszczególne kanały.
  • Samodzielnie prowadzenie kampanii płatnych oraz nadzór nad ich realizacją przez zespół projektowy, planowanie i rozliczanie budżetu marketingowego.
  • Aktywizowanie, inspirowanie i dzielenie się wiedzą w całej organizacji.
  • Ciągły monitoring aktywności marek w mediach społecznościowych (przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi), przygotowywanie raportów i analiza skuteczności prowadzonych działań
  • Wsparcie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi w mediach społecznościowych.
Poszukiwane kompetencje
  • Doświadczenie i wiedza w zakresie mediów społecznościowych (w tym znajomość najnowszych trendów oraz wykorzystywanych narzędzi).
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu mediów społecznościowych.
  • Dobra znajomość aplikacji MS Office, Google Apps, Sotrender, Brand24.
  • Umiejętność pracy w rozproszonym zespole projektowym oraz posiadanie kompetencji managerskich.
  • Sprawna organizacja pracy własnej i osób współpracujących.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Kreatywność, zaangażowanie, samodzielność oraz chęć rozwoju.
  • Umiejętność redagowania tekstów pod różne kanały społecznościowe.
Oferujemy
  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Współpracę i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy.
  • Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych.
  • Dodatkowe dni wolne w roku (ok.7 – 8 dni).
  • Hybrydowy system pracy (praca w biurze przez 3 lub 2 dni w tygodniu).
  • Elastyczny czas pracy.
  • Kurs j. angielskiego.
  • Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
  • Możliwość podjęcia studiów podyplomowych na preferencyjnych warunkach.
  • Wyzwania i możliwość wdrażania aktualnych trendów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito sp. z o.o., ul. Pastelowa 16, 60-198 Poznań, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
 

Poznaj

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito, Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW, Uniwersytetu Civitas i Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie.

Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.

To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.

Podobne oferty

  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...