Najnowsze oferty pracy

  • Marketing manager

    SsangYong, BAIC, Forthing   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych budżetowanie i negocjacje z dostawcami kontrola efektywności podejmowanych działań współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, eventowe,...
  • Kierownik / Koordynator działu Marketingu

    Medea Health   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    4 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie i realizacja strategii marketingowej: tworzenie i wdrażanie długoterminowych planów marketingowych, monitorowanie i analiza efektywności kampanii marketingowych. Zarządzanie zespołem: koordynacja pracy zespołu marketingowego, motywowanie i rozwijanie...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Brand manager / Kierownik Zarządzający Produktami

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    CEL PRACY zarządzanie wybranymi markami z portfela produktów Rx zgodnie z globalną polityką firmy; planowanie i realizacja działań marketingowych; przygotowywanie planów marketingowych dla wybranych produktów; przygotowywanie analiz i opracowań specjalistycznych w języku polskim i...
  • Project Management Junior / Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
  • Kierownik ds. Kluczowych Klientów

    Multi Parts Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Bema 83    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jako Key Account Manager będzoesz odpowiedzialny za kierowanie zespołem 6-10 osobowym, skupionym na dostarczaniu rozwiązań dla motoryzacyjnego rynku wtórnego. Rola ta obejmuje nadzorowanie zysków i strat jednostek biznesowych, zarządzanie programami, zapewnianie wysokiej jakości rozwiązań...
  • Manager produktu

    SsangYong, BAIC, Forthing   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem wprowadzania do sieci dealerskiej nowych produktów – dostarczanie informacji o produktach, wsparcie merytoryczne w zakresie oferowanych produktów; Analiza pozycjonowania cen i konkurencyjności produktów; Tworzenie strategii cenowej marki i tworzenie...
  • Key Account Manager

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje główne obowiązki: Kierowanie zespołem 6-10 specjalistów; Mentoring, rozwój kompetencji i zarządzanie wydajnością. Zarządzanie kluczowymi klientami, identyfikacja ich potrzeb, dostarczanie customizowanych rozwiązań; Utrzymywanie trwałych relacji komercyjnych. Opracowywanie i...
  • Key Account Manager (Automotive Industry)

    Multi Parts Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Bema 83    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    The Key Account Manager (KAM) is responsible for leading a team of 6-10 people focused on delivering solutions for the automotive aftermarket. This role encompasses overseeing the business units P&L, program management, ensuring high-quality solutions, and fostering strong relationships with...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager Warszawa
Kierownik ds. marketingu cyfrowego / Digital Marketing Manager

Kierownik ds. marketingu cyfrowego / Digital Marketing Manager

KRKA Polska Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Równoległa 5
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
7 dni temu

Podejmij wyzwanie

Kierownik ds. marketingu cyfrowego / Digital Marketing Manager
(Warszawa, ul. Równoległa 5)
CEL PRACY
  • proponowanie, przygotowywanie i rozwijanie strategii i planu marketingu cyfrowego dla poszczególnych marek, grup produktów firmy
  • planowanie, przygotowywanie we współpracy z Brand Managerami materiałów promocyjnych i narzędzi cyfrowych oraz zapewnienie prawidłowego ich wdrażania
  • tworzenie i wdrażanie kampanii w cyfrowych kanałach komunikacji w ramach realizacji strategii
  • proponowanie, wybór i współpraca z dostawcami zewnętrznymi przy realizacji działań wynikających z założonego planu marketingu cyfrowego
  • monitorowanie i analiza danych biznesowych wewnętrznych i rynkowych, nowych technologii, trendów rynkowych i działań konkurencji oraz proponowanie nowych rozwiązań w tym zakresie
  • przygotowywanie materiałów edukacyjnych, szkoleń i seminariów dotyczących trendów w marketingu cyfrowym i konkretnych działań
  • raportowanie i współpraca w zakresie podejmowanych działań z obszaru marketingu cyfrowego z Centralą Firmy
  • optymalizacja, poprawa wskaźników i użyteczności oraz treści wszystkich form komunikacji digital
  • nadzór nad przestrzeganiem podstawowych zasad wdrażania narzędzi cyfrowych
OCZEKUJEMY
  • wykształcenia wyższego z zakresu marketingu, zarządzania, komunikacji, ekonomii oraz kierunków pokrewnych
  • minimum 2 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii lub projektów marketingowych digital
  • mile widziane doświadczenie w pracy w marketingu farmaceutycznym
  • praktycznej znajomości narzędzi i trendów rynkowych w zakresie marketingu cyfrowego
  • doświadczenie w analizowaniu efektywności kampanii digitalowych oraz optymalizowaniu działań z tego obszaru
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • umiejętności koordynowania wielu projektów w jednym czasie
  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz umiejętności ustalania priorytetów
  • doskonałych umiejętności komunikacyjnych
  • umiejętności pracy w dynamicznym, zmiennym i międzynarodowym środowisku
  • elastyczności i szybkości działania
  • samodzielności a także umiejętności współpracy w grupie w zakresie swoich działań
OFERUJEMY
  • umowę o pracę
  • pakiet świadczeń socjalnych
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • niezbędne narzędzia pracy

Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie w dokumentach poniższej klauzuli:


"Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w ogłoszeniu i wyrażam zgodę na prze­twa­rza­nie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez KRKA-POLSKA Sp. z o.o. z sie­dzibą w Warszawie (02-235), przy ulicy Równoległej 5 w zakresie przekazanych danych i celach prowadzenia procesów rekrutacyjnych organizowanych przez ww. podmiot oraz na przekazywanie tych danych do spółki Krka d.d. Novo mesto w Słowenii."


Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jej brak uniemożliwi rozpatrzenie dokumentów aplikacyjnych w procesie rekrutacji.

 

Poznaj

KRKA Polska Sp. z o.o.

Krka jest jedną z wiodących generycznych firm farmaceutycznych Europy Środkowo-Wschodniej. Zajmujemy się produkcją i sprzedażą leków na receptę, leków dostępnych bez recepty, a także produktów weterynaryjnych. Skupiamy się na rozwoju i dystrybucji generycznych produktów farmaceutycznych o wysokiej jakości, które sprzedajemy pod własnymi markami. Produkty te wytwarzamy z substancji czynnych wykorzystujących zaawansowane metody badawcze i nowoczesne technologie produkcyjne. W naszej ofercie znajdują się też usługi turystyczne i uzdrowiskowe w ośrodkach Terme Krka w Słowenii.

Zatrudniamy przeszło 12 tysięcy pracowników, a nasze leki są stosowane przez 45 milionów pacjentów w ponad 70 krajach na świecie.

Podobne oferty

  • Marketing manager

    SsangYong, BAIC, Forthing   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych budżetowanie i negocjacje z dostawcami kontrola efektywności podejmowanych działań współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, eventowe,...
  • Kierownik / Koordynator działu Marketingu

    Medea Health   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    4 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie i realizacja strategii marketingowej: tworzenie i wdrażanie długoterminowych planów marketingowych, monitorowanie i analiza efektywności kampanii marketingowych. Zarządzanie zespołem: koordynacja pracy zespołu marketingowego, motywowanie i rozwijanie...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Brand manager / Kierownik Zarządzający Produktami

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    CEL PRACY zarządzanie wybranymi markami z portfela produktów Rx zgodnie z globalną polityką firmy; planowanie i realizacja działań marketingowych; przygotowywanie planów marketingowych dla wybranych produktów; przygotowywanie analiz i opracowań specjalistycznych w języku polskim i...
  • Project Management Junior / Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
  • Kierownik ds. Kluczowych Klientów

    Multi Parts Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Bema 83    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jako Key Account Manager będzoesz odpowiedzialny za kierowanie zespołem 6-10 osobowym, skupionym na dostarczaniu rozwiązań dla motoryzacyjnego rynku wtórnego. Rola ta obejmuje nadzorowanie zysków i strat jednostek biznesowych, zarządzanie programami, zapewnianie wysokiej jakości rozwiązań...
  • Manager produktu

    SsangYong, BAIC, Forthing   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem wprowadzania do sieci dealerskiej nowych produktów – dostarczanie informacji o produktach, wsparcie merytoryczne w zakresie oferowanych produktów; Analiza pozycjonowania cen i konkurencyjności produktów; Tworzenie strategii cenowej marki i tworzenie...
  • Key Account Manager

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje główne obowiązki: Kierowanie zespołem 6-10 specjalistów; Mentoring, rozwój kompetencji i zarządzanie wydajnością. Zarządzanie kluczowymi klientami, identyfikacja ich potrzeb, dostarczanie customizowanych rozwiązań; Utrzymywanie trwałych relacji komercyjnych. Opracowywanie i...
  • Key Account Manager (Automotive Industry)

    Multi Parts Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Bema 83    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    The Key Account Manager (KAM) is responsible for leading a team of 6-10 people focused on delivering solutions for the automotive aftermarket. This role encompasses overseeing the business units P&L, program management, ensuring high-quality solutions, and fostering strong relationships with...