Najnowsze oferty pracy

  • Starsza Partnerka / Starszy Partner HR

    RegioJet PL   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań: Całościowa odpowiedzialność za procesy HR w Polsce. Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z krajowymi przepisami. Przygotowywanie danych i dokumentów do payrollu obsługiwanego przez zewnętrznego dostawcę. Kierowanie niewielkim zespołem rekrutacyjnym i koordynacja...
  • Senior HR Business Partner

    RegioJet PL   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Pełna odpowiedzialność za procesy HR RegioJet w Polsce; Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z polskim prawem pracy; Przygotowywanie danych i dokumentów do listy płac obsługiwanej przez firmę zewnętrzną; Kierowanie niewielkim zespołem rekrutacyjnym i...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Szkoleń Operacyjnych

    Amazon   Okmiany    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania Zarządzanie zespołem trenerów i specjalistów L&D, w tym coaching i planowanie ich rozwoju. Pełne zarządzanie programami szkoleniowymi dla pracowników i liderów w Centrum Realizacji Zamówień (FC). Opracowywanie, realizacja i ocena wszystkich działań szkoleniowych we współpracy z...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik ds. Personalnych (HR Manager)

Twój Lekarz w Warszawie
Warszawa, Śródmieście
10 000 - 14 000 zł netto (+VAT)/mies.
ekspert / kierownik/koordynator
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
136 dni temu
Kierownik ds. Personalnych (HR Manager)
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Opis stanowiska
  • Zarządzanie i koordynacja zespołu HR
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii personalnych
  • Nadzór nad rekrutacją i zarządzanie kadrami
  • Rozwój systemów wynagrodzeń i ocen
  • Współpraca z zarządem w zakresie HR
  • Dostosowywanie działań do przepisów prawa pracy
  • Budowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy
Wymagania
  • Biegłość w językach ukraińskim, rosyjskim, polskim na poziomie C1
  • Minimum 3-5 lat doświadczenia kierowniczego w HR
  • Wykształcenie wyższe (np. zarządzanie HR, psychologia, prawo)
  • Znajomość praw pracy i praktyk HR
  • Umiejętności zarządzania zespołem i komunikacji
  • Znajomość narzędzi HR i MS Office
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i możliwości rozwoju
  • Dostęp do szkoleń i wsparcie zespołu
  • Przyjazna atmosfera pracy i pakiet benefitów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Starsza Partnerka / Starszy Partner HR

    RegioJet PL   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań: Całościowa odpowiedzialność za procesy HR w Polsce. Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z krajowymi przepisami. Przygotowywanie danych i dokumentów do payrollu obsługiwanego przez zewnętrznego dostawcę. Kierowanie niewielkim zespołem rekrutacyjnym i koordynacja...
  • Senior HR Business Partner

    RegioJet PL   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Pełna odpowiedzialność za procesy HR RegioJet w Polsce; Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z polskim prawem pracy; Przygotowywanie danych i dokumentów do listy płac obsługiwanej przez firmę zewnętrzną; Kierowanie niewielkim zespołem rekrutacyjnym i...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Szkoleń Operacyjnych

    Amazon   Okmiany    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania Zarządzanie zespołem trenerów i specjalistów L&D, w tym coaching i planowanie ich rozwoju. Pełne zarządzanie programami szkoleniowymi dla pracowników i liderów w Centrum Realizacji Zamówień (FC). Opracowywanie, realizacja i ocena wszystkich działań szkoleniowych we współpracy z...