Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Badań Rynku Warszawa
Kierownik ds. Projektów Monitorowania Rynku i Opinii Klientów

Kierownik ds. Projektów Monitorowania Rynku i Opinii Klientów

POLPHARMA S.A.
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
941 dni temu
JESTEŚMY DRUŻYNĄ POLPHARMY Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.
Szukamy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Projektów Monitorowania Rynku i Opinii Klientów
Miejsce pracy: Warszawa

To stanowisko dla osoby, która nie tylko interesuje się badaniami rynku i doskonaleniem doświadczenia klienta, ale łączy w sobie również kompetencje analityczne i marketingowe. Rola ta, daje szansę tworzenia rekomendacji, które będą istotną wartością dla biznesu. Jednocześnie zakłada bliską współpracę z zespołem digital marketingu.

Na co dzień będziesz zajmować się:
  • Zaprojektowaniem, wdrożeniem i zarządzaniem panelem badawczym do realizacji badań ad-hoc wśród klientów
  • Zaprojektowaniem i wdrożeniem procesu i narzędzi wspierających ciągłe monitorowanie opinii klientów
  • Monitorowaniem i analizą danych o aktywności klientów i efektywności komunikacji promocyjnej oraz opracowywaniem raportów, wniosków i rekomendacji na podstawie danych
  • Koordynowaniem badań opinii i postaw klientów oraz budowaniem rekomendacji na podstawie wniosków z badań i analiz
  • Wspieraniem procesów optymalizacji efektywności komunikacyjnej w oparciu o segmentację behawioralną, w tym budowaniem modeli scoringowych i rekomendacji dla marketingu
Oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
  • Paczki świąteczne dla dzieci
  • Jeden dodatkowy dzień wolny
  • Program emerytalny
To praca dla Ciebie jeśli:
  • Masz wykształcenie wyższe
  • Posiadasz min. 5 lat doświadczenia w pracy w marketingu, badaniach rynku lub analityce marketingowej
  • Znasz metody badania CX/UX
  • Znasz rozwiązania w zakresie personalizacji komunikacji marketingowej
  • Efektywnie wykorzystujesz narzędzia analityczne (analityka digitalowa)
  • Pracujesz na dużej ilości danych (potrafisz je zweryfikować, połączyć, przygotować odpowiednie raporty i zestawienia oraz wyciągnąć wnioski)
  • Znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji (zarówno w mowie jak i piśmie)
  • Na co dzień korzystasz z systemów MS Office (głównie Excel)
Mile widziane także:
  • Doświadczenie w pracy na ’surowych danych’
  • Dobre rozumienie danych digitalowych
  • Umiejętność zarządzania projektami
Jak wygląda proces rekrutacji?
  • Wysłanie CV
  • Krótka rozmowa telefoniczna
  • Spotkanie
  • Decyzja o zatrudnieniu
Pozostańmy w kontakcie
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
www.instagram.com/team_polpharma
www.linkedin/company/polpharma
 

Poznaj

POLPHARMA S.A.

Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.