Najnowsze oferty pracy

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik ds. Relacji z Gośćmi (k/m)

Orbis S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2243 dni temu

W związku z otwarciem nowego hotelu poszukujemy Kandydatki/Kandydatów do pracy. Zapoznaj się z naszą ofertą i już dziś dołącz do naszego zespołu! 

 

MERCURE WARSZAWA URSUS

 

Kierownik ds. Relacji z Gośćmi (k/m)
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI
 

Jeśli:

  • Dzielisz naszą pasję gościnności
  • Lubisz sprawiać radość innym
  • Świetnie się komunikujesz
  • Jesteś aktywnym użytkownikiem mediów społecznościowych i się na tym znasz:)
  • Zarażasz współpracowników swoim entuzjazmem i zaangażowaniem

Jeśli TY jesteś tą osobą, to MY jesteśmy właściwym ZESPOŁEM DLA CIEBIE

 

JAK O CIEBIE ZADBAMY
  • Zapewnimy Ci umowę o pracę oraz szeroki pakiet benefitów
  • Pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się projektach
  • Damy możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels
OCZEKIWANIA
 

Jeśli spełniasz nasze wymagania to z radością powitamy Cię W NASZYM ZESPOLE!

MISJA

Bycie ambasadorem pobytu gości w hotelu. Towarzyszenie gościom hotelowym w aktywny i bezpośredni sposób podczas ich pobytu w celu stworzenia i zagwarantowania doświadczenia wyjątkowej jakości usług będących dla gości źródłem satysfakcji. Nawiązanie trwałych relacji, animowanie czasu gości i zachęcanie ich do uczestnictwa w proponowanych aktywnościach. Budowanie wraz z pozostałymi członkami zespołu atmosfery zadowolenia i wygody.

Ref.nr: KG/081019/MWUr
www.hotelovekariery.pl
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...