Nasz klient to firma z obszaru dóbr konsumenckich, z szerokim portfolio rozpoznawalnych marek. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Działu Analiz Rynku, który będzie zarządzał strategicznymi projektami w obszarze badań rynkowych/konsumenckich oraz kilkuosobowym zespołem wsparcia.
- Proaktywne analizowanie, wnioskowanie i rekomendowanie działań, - Zbieranie i przetwarzanie danych numerycznych dotyczących: sprzedaży produktów firmy i konkurencji, działań promocyjnych firmy i konkurencji, aktywności konkurencji wraz z oceną ich efektywności oraz innymi wnioskami - Projektowanie, przygotowywanie i prezentacja analiz (np. analizy dotyczące poszczególnych marek, analizy na potrzeby spotkań z klientami) i raportów cyklicznych na potrzeby Działu Sprzedaży, Działu Marketingu oraz Zarządu, - Na podstawie dostępnych danych, analiz i wniosków przygotowywanie tzw. selling stories i innych prezentacji, - Tworzenie i wdrażanie projektów z zakresu zarządzania kategorią, - Merytoryczna współpraca z firmami dostarczającymi dane rynkowe (Nielsen, GFK, ABR Sesta lub inne), - Zarządzanie podległym personelem
- Minimum 5-letniego doświadczenia na podobnym samodzielnym stanowisku w firmie z branży FMCG lub w firmie badania rynku - Wykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne, matematyczne, statystyczne) - Znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym umożliwiająca swobodną komunikację i analizę materiałów źródłowych w tym języku - Biegłej znajomości MsOffice (w szczególności Excel i Access) - Znajomości programów firm dostarczających dane rynkowe (np. Nielsen, GFK, ABR Sesta) oraz SAP - Wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych, umiejętności wyciągania wniosków i budowania rekomendacji - Dużej komunikatywności oraz rozwiniętych umiejętności prezentacyjnych - Doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem
|