Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Działu Części Zamiennych

Link2Europe
Warszawa
praca stacjonarna
4853 dni temu

Link2europe Sp. z o.o. (nr certyfikatu 4570) to firma specjalizująca się w rekrutacji i selekcji pracowników. Dla naszego klienta, prężnie działające firmy z branży motoryzacyjnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Kierownik Działu Części Zamiennych

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • rozwój sprzedaży części samochodowych i akcesoriów - pozyskiwanie nowych klientów B2B
  • zarządzanie gospodarką magazynową w ramach polityki firmy
  • planowanie zakupów i składanie zamówień
  • wyprzedaż części nierotujących, analiza stanu magazynu
  • koordynacja działań i kontrola podłego zespołu wg zasad uzgodnionych z Dyrektorem  serwisu
  • przestrzeganie zasad i wytycznych importerskich w zakresie prowadzenia autoryzowanego wielomarkowego działu części i akcesoriów
  • utrzymywanie relacji z Klientami działu (duże firmy, hurtownie)
  • obsługa klienta w serwisie
  • analiza rynku i pozyskiwanie nowych Klientów
  • analiza potrzeb działu oraz praca nad poprawą jego funkcjonowania
  • analiza i wdrażanie potrzeb współpracy między działami firmy
  • systematyczne raportowanie do Dyrektora serwisu podstawowych wskaźników serwisu
  • odpowiedzialność za właściwe funkcjonowanie działu

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane: motoryzacja / ekonomia/ zarządzanie)
  • minimum 3letnie doświadczenie na stanowisku kierownika działu części lub koordynatora grupy VW
  • znajomość oprogramowania grupy VW, ETOS, DMS, Etka, Autostacja
  • doświadczenie w sprzedaży krajowej i zagranicznej (sprzedaż NORA)
  • doskonała organizacja pracy
  • umiejętność zarządzania personelem
  • umiejętność zarządzania finansami, budżetami
  • znajomość zasad gospodarki magazynowej
  • umiejętność biegłej obsługi komputera, pakietu MS Office
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy pod presją czasu / odporność na stres
  • zdolności negocjacyjne
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność, otwartość
  • atutem będzie znajomość angielskiego lub rosyjskiego
  • mile widziana własna baza klientów

Oferujemy:

  • pracę w dużej, prestiżowej firmie
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz motywujące wynagrodzenie premiujące skuteczność i aktywność
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju, w tym interesujące szkolenia

 

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na pozostawienie moich danych osobowych w bazie danych LINK2EUROPE Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu przy ul. Kołłątaja 14 lok. 1 oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji oraz w celach marketingowych (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 O ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie do wglądu, poprawiania i usunięcia moich danych osobowych, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne."
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
 

Poznaj

Link2Work Sp. z o.o

Link2work Sp. z  o.o. jest certyfikowaną agencją rekrutacyjną, specjalizującą się w pozyskiwaniu pracowników do pracy w kraju i za granicą. Już od kilkunastu lat skutecznie pomagamy znaleźć satysfakcjonującą pracę, tym samym łącząc pracodawców z najlepszymi kandydatami. Znajomość branży HR, rozumienie potrzeb pracowników i pracodawców pozwala nam na przeprowadzenie z sukcesem szeregu procesów rekrutacyjnych. Zaufanie jakie otrzymaliśmy przez te lata, zarówno od pracowników jak i pracodawców motywują nas jeszcze bardziej do podnoszenia standardów jakich oczekują od nas obie strony tego procesu. A to zobowiązuje. Lubimy wyzwania dlatego nieustannie doskonalimy nasze usługi. „Lepsza praca to lepsza przyszłość” – Zaplanuj ją z nami!