POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY NA STANOWISKO:
Kierownik Działu Logistyki ds. HoReCa
Miejsce pracy: Siedlce
Nr ref.: KIEROWNIK DZIAŁU LOGISTYKI DS. HORECA
Wymagania:
- Doświadczenie logistyczne w zakresie zarządzania flotą i magazynem-minimum 3 lata,
- Doświadczenie w budowaniu efektywnych tras dostaw,
- Wysokie umiejętności analityczne i organizacyjne,
- Umiejętność efektywnego wdrażania nowych systemów i rozwiązań organizacyjnych,
- Umiejętność zarządzania zespołem pracowników.
Mile widziane:
- Wykształcenie kierunkowe - logistyka,
- Doświadczenie w zarządzaniu logistyką zgodnie z HACCP/ISO 22000 (w magazynie oraz flocie),
- Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
- Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS,
- Zniżki pracownicze.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.