Ogłoszenie numer: 2054402, z dnia 2018-09-18
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Ochota
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Ochota skupia w swoich strukturach 9 jednostek organizacyjnych, posiada ponad 40 poradni specjalistycznych i pracowni diagnostycznych. Obejmujemy opieką zdrowotną ponad 60 tys. pacjentów, głównie zamieszkujących dzielnice Ochoty, Ursusa oraz gminę Raszyn.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Kierowanie pracą Działu Obsługi klienta;
- Organizacja i kontrola pracy podległego zespołu;
- Opracowywanie i wdrażanie programów i procedur w zakresie usprawniania telefonicznej obsługi klienta;
- Implementowanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy;
- Prowadzenie szkoleń w zakresie wysokich standardów obsługi klienta;
- Nadzorowanie aktualizacji oferowanych usług;
- Analiza efektywności obsługi klienta przez poszczególnych pracowników;
- Współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie kompleksowej obsługi klienta.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe;
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane w branży medycznej;
- Wiedza, doświadczenie i umiejętność w zakresie obsługi wymagającego klienta;
- Kreatywność w skutecznym szkoleniu pracowników w zakresie obsługi klienta;
- Doświadczenie poparte sukcesami w zarządzaniu podległym zespołem;
- Biegła obsługa komputera.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.