Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka Infrastruktury IT

    Klient portalu Praca.pl   Kostrzyn nad Odrą    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Koordynacja pracy kluczowych zespołów IT (Helpdesk, Infrastruktura, Sieci, Bezpieczeństwo). Współpraca i negocjacje z dostawcami, partnerami oraz użytkownikami biznesowymi. Aktywny monitoring infrastruktury IT, sieci oraz kluczowych wskaźników wydajności (KPI). Udział we wsparciu...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Bytom Kierownik Help Desk Bytom
Kierownik Działu Wsparcia Technicznego i Przedsprzedaży / Support & Pre-sales Department Manager

Kierownik Działu Wsparcia Technicznego i Przedsprzedaży / Support & Pre-sales Department Manager

Open-E Poland Sp. z o.o.
Bytom
kierownik/koordynator
umowa o pracę
praca stacjonarna
1530 dni temu
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Działu Wsparcia Technicznego i Przedsprzedaży / Support & Pre-sales Department Manager
Open-E Poland Sp. z o.o.

Open-E jest uznanym producentem innowacyjnych rozwiązań z zakresu oprogramowania do zarządzania pamięcią masową opartego na protokołach sieciowych. Open-E JovianDSS, Open-E DSS V7 i bezpłatny Open-E DSS V7 SOHO to niezawodne, wielokrotnie nagradzane aplikacje pamięci masowej, które zapewniają doskonałą zgodność ze standardami branżowymi oraz są najłatwiejsze w obsłudze i zarządzaniu. Dodatkowo są jednymi z najbardziej stabilnych rozwiązań na rynku i niekwestionowanymi liderami w zakresie przystępności cenowej.

 

Produkty Open-E są powszechnie uznane na rynku, czego dowodem jest już ponad 30 000 instalacji na całym świecie, jak również liczne nagrody branżowe. Dzięki swojej reputacji, doświadczeniu i niezawodności biznesowej Open-E jest partnerem technologicznym wiodących firm w branży IT.

 

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:
  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem inżynierów wsparcia technicznego oraz pre-sales od strony administracyjnej, operacyjnej, merytorycznej oraz rozwojowej;
  • monitoring zgłoszeń oraz zapytań produktowych, identyfikacja problemów i zarządzanie incydentami priorytetowymi, a w razie konieczności bieżący kontakt z kluczowymi klientami anglojęzycznymi;
  • koordynacja procesu szkoleń oraz prezentacji produktowych dla klientów prowadzonych przez podległy zespół;
  • przygotowanie raportów odzwierciedlających jakość świadczonych przez dział usług oraz wdrażanie usprawnień w procesie obsługi klientów na podstawie monitorowanych metryk jakości i efektywności,
  • nadzór nad bazą wiedzy i aktualizacją dokumentacji wsparcia technicznego w oparciu o najnowsze informacje na temat produktów firmy oraz rozwiązania problemów;
  • tworzenie, weryfikacja oraz aktualizacja wewnętrznych procedur w zakresie obsługi i budowania relacji z klientami firmy;
  • dbałość o sprawny przepływ informacji związanych ze wsparciem produktu oraz z obsługą klienta między oddziałami firmy w Polsce, Niemczech i USA, jak również nadzór nad komunikacją pomiędzy wszystkimi działami firmy oraz udzielanie wsparcia merytorycznego dla działu Sales.
Od Kandydatek / Kandydatów oczekujemy:
  • minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie zarządzania Działem Wsparcia Technicznego lub Działem IT w firmie z branży IT/Telecom;
  • znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie przynajmniej na poziomie B2 (w tym branżowe słownictwo specjalistyczne);
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami technicznymi/informatycznymi w oparciu o metryki jakościowe;
  • praktycznej znajomości systemów operacyjnych Windows/Linux na poziomie użytkownika oraz orientacji w zagadnieniach związanych z administrowaniem systemami IT, w tym podstawowych zagadnień problematyki sieciowej;
  • doświadczenia w pracy z systemem ticket’owym;
  • wysoko rozwiniętej orientacji na klienta wewnętrznego i zewnętrznego oraz swobody i elastyczności w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi o różnych specjalizacjach;
  • świadomości biznesowej oraz nastawienia na wynik.
Mile widziane:
  • wykształcenie wyższe techniczne o profilu informatycznym będzie niekwestionowanym atutem;
  • orientacja w obszarze terminologii i zasad funkcjonowania technologii storage: NAS, SAN, iSCSI, Fibre Channel;
  • znajomość rynku pamięci masowych (software i/lub hardware).
Nasza oferta:
  • długofalowe zatrudnienie w branży IT / rozwoju oprogramowania w oparciu o umowę o pracę;
  • praca w międzynarodowym zespole, zorientowanym na nieustanną wymianę wiedzy;
  • udział w specjalistycznych szkoleniach wewnętrznych (produktowych, technicznych);
  • dofinansowane lekcje języka angielskiego;
  • prywatna opieka medyczna w Medicover, ubezpieczenie na życie/NNW Uniqa, karta FitSport, subskrypcja platformy audiobooków Inspiro,
  • komfortowe biura bez „open-space’ów”;
  • dogodna lokalizacja w obrębie dużych węzłów komunikacyjnych (m.in. Autostrada A1);
  • swobodny dostęp do zasobów firmowej kuchni (m.in. nieograniczona kawa i herbata w wielu odmianach :)) oraz bezpłatnych miejsc parkingowych;
  • dostęp do wewnętrznej biblioteczki z prasą i literaturą fachową oraz realny wpływ na jej zawartość.
 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka Infrastruktury IT

    Klient portalu Praca.pl   Kostrzyn nad Odrą    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Koordynacja pracy kluczowych zespołów IT (Helpdesk, Infrastruktura, Sieci, Bezpieczeństwo). Współpraca i negocjacje z dostawcami, partnerami oraz użytkownikami biznesowymi. Aktywny monitoring infrastruktury IT, sieci oraz kluczowych wskaźników wydajności (KPI). Udział we wsparciu...