Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Kierownik Działu Wsparcia Technicznego / Technical Support Department Manager

Open-E Poland Sp. z o.o.

Bytom

24 dni temu

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Działu Wsparcia Technicznego / Technical Support Department Manager
Open-E Poland Sp. z o.o.

Open-E jest uznanym producentem innowacyjnych rozwiązań z zakresu oprogramowania do zarządzania pamięcią masową opartego na protokołach sieciowych. Open-E JovianDSS, Open-E DSS V7 i bezpłatny Open-E DSS V7 SOHO to niezawodne, wielokrotnie nagradzane aplikacje pamięci masowej, które zapewniają doskonałą zgodność ze standardami branżowymi oraz są najłatwiejsze w obsłudze i zarządzaniu. Dodatkowo są jednymi z najbardziej stabilnych rozwiązań na rynku i niekwestionowanymi liderami w zakresie przystępności cenowej.

 

Produkty Open-E są powszechnie uznane na rynku, czego dowodem jest już ponad 30 000 instalacji na całym świecie, jak również liczne nagrody branżowe. Dzięki swojej reputacji, doświadczeniu i niezawodności biznesowej Open-E jest partnerem technologicznym wiodących firm w branży IT.

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem inżynierów wsparcia technicznego od strony administracyjnej, operacyjnej, merytorycznej oraz rozwojowej;
  • monitoring zgłoszeń, identyfikacja problemów oraz zarządzanie incydentami priorytetowymi – bieżący kontakt z klientami anglojęzycznym w razie eskalacji;
  • przygotowanie raportów i zestawień statystycznych odzwierciedlających działalność zespołu oraz jakość jego pracy;
  • nadzór nad bazą wiedzy i aktualizacją dokumentacji wsparcia technicznego w oparciu o najnowsze informacje na temat produktów firmy;
  • dbałość o sprawny przepływ informacji związanych ze wsparciem produktu oraz z obsługą klienta między oddziałami firmy w Polsce, Niemczech i USA, jak również nadzór nad komunikacją pomiędzy działami Support a QA, Software Development oraz udzielanie wsparcia merytorycznego dla działu Sales.

Od Kandydatek / Kandydatów oczekujemy:

  • minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie zarządzania Działem Wsparcia Technicznego lub zespołem inżynierów w firmie z branży IT/Telecom;
  • znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie przynajmniej na poziomie B2 (w tym branżowe słownictwo specjalistyczne);
  • praktycznej znajomości systemów operacyjnych Windows oraz Linux na poziomie użytkownika;
  • doświadczenie w pracy z systemem ticketowym, np. OTRS;
  • wysoko rozwiniętej orientacji na klienta wewnętrznego i zewnętrznego oraz swobody i elastyczności w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi o różnych specjalizacjach;
  • świadomości biznesowej oraz nastawienia na wynik;
  • nastawienia na nieustanny rozwój procesów związanych z jakością obsługi klienta.

Mile widziane:

  • orientacja w obszarze terminologii i zasad funkcjonowania technologii storage: NAS, SAN, iSCSI, Fibre Channel;
  • znajomość rynku pamięci masowych (software i/lub hardware);
  • wykształcenie wyższe techniczne - profil informatyczny będzie niekwestionowanym atutem;
  • wiedza z zakresu podstawowych zagadnień problematyki sieciowej.
Nasza oferta:
  • długofalowe zatrudnienie w branży IT / rozwoju oprogramowania do zarządzania serwerami pamięci masowych;
  • udział w specjalistycznych szkoleniach wewnętrznych (produktowych, technicznych);
  • dofinansowane lekcje języka angielskiego;
  • pakiet socjalny: Medicover, Axa NNW, karta FitSport;
  • dodatek relokacyjny i wsparcie przy przeprowadzce;
  • komfortowe biura bez „open-space'ów";
  • dogodna lokalizacja w obrębie dużych węzłów komunikacyjnych (m.in. Autostrada A1);
  • swobodny dostęp do zasobów firmowej kuchni (m.in. nieograniczona kawa i herbata w wielu odmianach :)) oraz bezpłatnych miejsc parkingowych;
  • dostęp do wewnętrznej biblioteczki z prasą i literaturą fachową oraz realny wpływ na jej zawartość;
  • nastawienie na zachowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym – elastyczny czas pracy.

Więcej informacji o naszej firmie, produktach i wartościach, którymi się kierujemy, znajdziesz na stronie
http://www.open-e.com/

 

Poznaj stanowisko: Kierownik Help Desk

Kierownik Help Desk koordynuje prace działu IT świadczącego swoje usługi zarówno dla klientów zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Do jego zadań należy optymalizacja procesów oraz nadzór nad projektami IT na wszystkich etapach ich realizacji, jak również tworzenie budżetu i strategii działania. Kierownik Help Desk może również zajmować się przeprowadzaniem szkoleń dla pracowników oraz brać udział ...
Kierownik Help Desk Praca Kierownik Help Desk

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (778)
Wałbrzych (69)
Legnica (119)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (293)
Toruń (177)
Lubelskie:
Lublin (254)
Chełm (59)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (788)
Tarnów (105)
Nowy Sącz (94)
Mazowieckie:
Warszawa (2207)
Radom (193)
Płock (73)
Opolskie:
Opole (259)
Nysa (101)
Podkarpackie:
Rzeszów (180)
Przemyśl (57)
Podlaskie:
Białystok (163)
Suwałki (58)
Łomża (47)
Pomorskie:
Gdańsk (544)
Gdynia (323)
Słupsk (103)
Śląskie:
Katowice (566)
Częstochowa (198)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (217)
Elbląg (124)
Ełk (71)
Wielkopolskie:
Poznań (658)
Kalisz (91)
Konin (73)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (432)
Koszalin (121)
Kołobrzeg (57)
Auchan (166)
Tesco (160)
Inditex (31)
Leroy Merlin (176)
Bricoman (12)
STRABAG (16)
ABB (35)
Accenture (60)
Carrefour (210)
PKO BP (328)
PwC (11)
KPMG (40)
Orange (44)
IKEA (52)
Budimex (17)

Rekrutują z Praca.pl