Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: (prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne)
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: obsługa MS Office
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Wymagania inne:
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym: Znajomość programu arkusza kalkulacyjnego Excel, programu Word oraz platformy e-zamówienia, obsługa urządzeń technicznych: drukarka, skaner. Preferowane cechy osobowe kandydata: Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, sumienność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Pabianice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ staż + premia + dodatek funkcyjny
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Warzywna 6, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Dane kontaktowe:
42 225 92 85
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Wymagane dokumenty:
cv termin składania dokumentów do dnia 12.12.2025 r. do godz. 10. 00. Do pobrania: - na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji, - w sekretariacie lub kancelarii Zakładu Dokumenty aplikacyjne należy doręczyć w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją: Dotyczy naboru na stanowisko: Kierownik Działu Zamówień Publicznych" do Sekretariatu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej z siedzibą przy ul. Warzywnej 6 w Pabianicach lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach, ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice,
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach