Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Kierownika ds. utrzymania nieruchomości w Dziale Technicznym

    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU organizacja, koordynacja i nadzór nad pracami związanymi z bieżącym utrzymaniem technicznym nieruchomości, w tym przeglądy okresowe, usuwanie awarii i konserwacje, prowadzenie i nadzór nad Książkami Obiektów Budowlanych (KOB) oraz inną dokumentacją...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Umów Najmu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Przygotowywanie i negocjowanie umów najmu nieruchomości komercyjnych; Prowadzenie i administrowanie dokumentacją oraz bazą danych umów; Koordynowanie przedłużania i rozwiązywania kontraktów; Wsparcie organizacyjne, współpraca z klientem wewnętrznym i instytucjami zewnętrznymi;...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Kontraktów Inwestycyjnych

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowywanie i negocjowanie projektów umów najmu nieruchomości komercyjnych; negocjowanie warunków biznesowych najmu nieruchomości komercyjnych; obsługa bazy danych umów najmu kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Zarządzania Projektami Nieruchomości

    specjalista mid / senior  umowa o dzieło / zlecenie / o pracę  pełny etat   8 000 - 20 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa wielkiego, stałego napływu leadów – szybki kontakt, rozmowy kwalifikujące, analiza potrzeb klienta. Prezentacje mieszkań oraz natychmiastowa reakcja na nowe zgłoszenia sprzedaży. Zakup nieruchomości dla firmy – analiza ofert, ocena opłacalności, wstępne negocjacje cenowe....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Nieruchomości

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Puławska 111b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: opracowywanie i aktualizowanie baz danych dotyczących nieruchomości w zakresie: stanu prawnego, technicznego, sposobu użytkowania, kosztach i przychodach nieruchomości oraz informacji o umowach dotyczących nieruchomości, przygotowywanie wniosków w celu pozyskania dokumentów...
  • Technik Obsługi Budynku

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Prowadzenie bieżących przeglądów budynku i urządzeń technicznych. Obsługa techniczna systemów: wentylacji, klimatyzacji, elektroenergetycznych i hydraulicznych. Usuwanie awarii i monitoring zużycia mediów. Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją biurowca. Koordynacja i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Technicznego Zarządzania Nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją obiektu. Nadzór nad pracą serwisów zewnętrznych oraz realizacja planowanych przeglądów (PPM). Planowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości. Usuwanie bieżących usterek i awarii. Współpraca z podwykonawcami....
  • Property Manager

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities of the Role Manage and develop the company’s real estate portfolio in Poland, with a long-term perspective of expanding the scope to include international properties as the role evolves. Creation and ongoing maintenance of a comprehensive real estate inventory (land, industrial,...
  • (Junior) Property / Facility Manager (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych; Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert; Organizacja kontroli technicznych; Kontrola technicznego wyposażenia obiektu; Raportowanie do centrali w Niemczech; Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...
  • Praktyka w zarządzaniu nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Ciekawe projekty Uzyskasz wgląd w branże nieruchomości Poznasz różne działy specjalistyczne i ich zadania Będziesz wspierać naszych współpracowników w różnych procesach handlowych Będziesz wykonywać pierwsze zadania administracyjne w ramach codziennej działalności, np. wyszukiwanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik internatu

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
Sulejówek
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
177 dni temu

AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.

Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:

Kierownik internatu
Miejsce pracy: mazowieckie / Sulejówek
Opis stanowiska
  • Realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami, w szczególności:
  • Realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami,
  • Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości,
  • Współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją,
  • Kwaterowanie i wykwaterowanie,
  • Protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości,
  • Przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków,
  • Nadzór nad firmami świadczącymi usługi sprzątania oraz bieżącej konserwacji,
  • Dokonywanie odczytów wskazań liczników,
  • Rozliczanie kosztów dostawy mediów,
  • Opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami,
  • Bieżący kontakt z lokatorami,
  • Bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami.
Wymagania
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe związane z administrowaniem nieruchomościami min. 1 rok,
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Możliwość dysponowania własnym samochodem (rekompensowane przez pracodawcę ryczałtem),
  • Dobra organizacja czasu pracy, rzetelność, zaangażowanie.
Oferujemy
  • Pracę w stabilnej firmie,
  • Zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
  • Szkolenia zawodowe,
  • Pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • Dodatkowe ubezpieczenie,
  • Pakiet socjalny,
  • Karty sportowe.
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Kierownik internatu, mazowieckie / Sulejówek ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-294), ul. Zielone Zacisze 11B.
  2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub na adres siedziby administratora.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności od tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy publiczne i inne podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
  5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez 6 miesięcy od czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w razie wyrażenia zgody na udział w dalszych rekrutacjach – przez 12 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. W razie uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia roszczeń, dane osobowe będą także przechowywane do upływu terminów ich przedawnienia.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych.
  9. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
 

Poznaj

AMW TBS KWATERA Sp. z o.o.

AMW TBS KWATERA Sp. z o.o. powstała w 2002 r. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami różnego rodzaju. Dysponuje wykwalifikowaną kadrą, specjalistyczną wiedzą, sprawdzonymi procedurami oraz siecią biur na terenie całej Polski. Spółka wykorzystuje nowoczesne systemy informatyczne i proponuje rozwiązania adekwatne do potrzeb Klientów.KWATERA to ekspert i doradca w zarządzaniu nieruchomościami. Gwarantuje utrzymanie wysokiego standardu świadczonych usług, kompleksowe zarządzanie  nieruchomościami, optymalizację kosztów eksploatacji, indywidualną obsługę Klienta oraz szeroki pakiet usług dodatkowych. Zapewnia komfort i bezpieczeństwo mieszkańcom oraz satysfakcję właścicielom nieruchomości.KWATERA zarządza profesjonalnie i kompleksowo zasobem o łącznej powierzchni ponad 3.000.000 m². Od 2002 roku prowadzi działalność inwestycyjną i budowlaną stale rozszerzając zakres świadczonych usług. Od kilku lat Spółka specjalizuje się także w kompleksowej obsłudze mieszkań służbowych i mieszkań na wynajem, efektywnie zarządzając blisko 36.000 lokalami oraz 680 budynkami. Jako stabilny i profesjonalny partner biznesowy zapewnia usługi na najwyższym poziomie.

Podobne oferty

  • Zastępca Kierownika ds. utrzymania nieruchomości w Dziale Technicznym

    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU organizacja, koordynacja i nadzór nad pracami związanymi z bieżącym utrzymaniem technicznym nieruchomości, w tym przeglądy okresowe, usuwanie awarii i konserwacje, prowadzenie i nadzór nad Książkami Obiektów Budowlanych (KOB) oraz inną dokumentacją...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Umów Najmu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Przygotowywanie i negocjowanie umów najmu nieruchomości komercyjnych; Prowadzenie i administrowanie dokumentacją oraz bazą danych umów; Koordynowanie przedłużania i rozwiązywania kontraktów; Wsparcie organizacyjne, współpraca z klientem wewnętrznym i instytucjami zewnętrznymi;...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Kontraktów Inwestycyjnych

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowywanie i negocjowanie projektów umów najmu nieruchomości komercyjnych; negocjowanie warunków biznesowych najmu nieruchomości komercyjnych; obsługa bazy danych umów najmu kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Zarządzania Projektami Nieruchomości

    specjalista mid / senior  umowa o dzieło / zlecenie / o pracę  pełny etat   8 000 - 20 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa wielkiego, stałego napływu leadów – szybki kontakt, rozmowy kwalifikujące, analiza potrzeb klienta. Prezentacje mieszkań oraz natychmiastowa reakcja na nowe zgłoszenia sprzedaży. Zakup nieruchomości dla firmy – analiza ofert, ocena opłacalności, wstępne negocjacje cenowe....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Nieruchomości

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Puławska 111b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: opracowywanie i aktualizowanie baz danych dotyczących nieruchomości w zakresie: stanu prawnego, technicznego, sposobu użytkowania, kosztach i przychodach nieruchomości oraz informacji o umowach dotyczących nieruchomości, przygotowywanie wniosków w celu pozyskania dokumentów...
  • Technik Obsługi Budynku

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Prowadzenie bieżących przeglądów budynku i urządzeń technicznych. Obsługa techniczna systemów: wentylacji, klimatyzacji, elektroenergetycznych i hydraulicznych. Usuwanie awarii i monitoring zużycia mediów. Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją biurowca. Koordynacja i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Technicznego Zarządzania Nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją obiektu. Nadzór nad pracą serwisów zewnętrznych oraz realizacja planowanych przeglądów (PPM). Planowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości. Usuwanie bieżących usterek i awarii. Współpraca z podwykonawcami....
  • Property Manager

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities of the Role Manage and develop the company’s real estate portfolio in Poland, with a long-term perspective of expanding the scope to include international properties as the role evolves. Creation and ongoing maintenance of a comprehensive real estate inventory (land, industrial,...
  • (Junior) Property / Facility Manager (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych; Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert; Organizacja kontroli technicznych; Kontrola technicznego wyposażenia obiektu; Raportowanie do centrali w Niemczech; Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...
  • Praktyka w zarządzaniu nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Ciekawe projekty Uzyskasz wgląd w branże nieruchomości Poznasz różne działy specjalistyczne i ich zadania Będziesz wspierać naszych współpracowników w różnych procesach handlowych Będziesz wykonywać pierwsze zadania administracyjne w ramach codziennej działalności, np. wyszukiwanie...