Komenda Powiatowa Policji w Oławie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Miejsce pracy: Oława
Ogłoszenie o naborze Nr 74171
Warunki pracy
Praca przy monitorze ekranowym
Zakres zadań
- Prowadzenie ewidencji dokumentów niejawnych otrzymywanych, wysyłanych lub wydawanych;
- Zwracanie wykonawcom merytorycznym dokumentów przeznaczonych do wysyłania celem uzupełnienia, gdy nie spełniają określonych wymogów;
- Coroczne rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych;
- Przekazywanie, udostępnianie za pokwitowaniem dokumentów niejawnych do właściwych komórek organizacyjnych;
- Powielanie i rejestrowanie dokumentów niejawnych;
- Zapewnienie należytej ochrony dokumentom niejawnym znajdujących się w kancelarii;
- Przekazywanie dokumentów niejawnych do archiwum, brakowanie i opiniowanie protokołów brakowania dokumentów niejawnych kategorii BC nie podlegających archiwizowaniu;
- Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienia do innej jednostki;
- Udostępnianie, wydawanie dokumentów niejawnych osobom i instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych;
- Informowanie pełnomocnika ds. OIN o zagrożeniach ujawnienia utraty dokumentów;
- Przyjmowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej kategorii B oznaczonej symbolem B i BE do Składnicy Akt zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie ewidencji archiwalnej;
- Gromadzenie, zabezpieczenie i konserwacja dokumentów archiwalnej;
- Składowanie i kwalifikowanie akt zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Przekazywanie akt i materiałów archiwalnych do innych archiwów, prowadzenie ścisłej ewidencji osób, które zapoznawały się z materiałami archiwalnymi;
- Udostępnianie akt dokumentacji niearchiwalnej jak również materiałów archiwalnych upoważnionym podmiotom, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- Weryfikowanie protokołów brakowania akt kategorii B oznaczonej symbolem BC, sporządzonych przez jednostki/komórki organizacyjne KPP w Oławie;
- Prowadzenie kontroli stanu zasobu składnicy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Opracowywanie rocznego sprawozdania z ruchu akt;
- Koordynowanie działalności archiwalnej w jednostkach/komórkach organizacyjnych KPP w Oławie;
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania zgodnie z posiadanymi materiałami;
- Zabezpieczanie przed zniszczeniem zasobów archiwalnych, prowadzenie ewidencji akt i materiałów znajdujących się w archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Uczestniczenie w szkoleniach organizawanych przez Komendę Wojewódzką Policji we Wrocławiu;
- Uczestniczenie w komisyjnym brakowaniu dokumentacji niearchiwalnej kategorii B oznaczonej symbolem B i BE znajdującej się na stanie składnicy akt KPP w Oławie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe