Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Miejsce pracy: Wieliczka
Ogłoszenie o naborze Nr 76173
Warunki pracy
Praca administracyjno - biurowa, praca fizyczna: średnia, wymuszona pozycja ciała , wysiłek fizyczny związany z obsługą magazynu dowodów rzeczowych, praca w stefie ochronnej, o której mowa w art. 46 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia2010 r.
o ochronie informacji niejawnych, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 h, praca w budynku trzykondygnacyjnym, wejście do budynku dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy wewnątrz budynku, oświetlenie naturalne i sztuczne, brak dostoswanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- koordynowanie prawidłowości postępowania z materiałami niejawnymi,
- sprawowanie i nadzorowanie poziomu poprawności wytworzonych, przechowywanych i przekazywanych dokumentów niejawnych,
- prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów, przyjmowanie, ewidencjonowanie, powielania przechowywanie udostępniianie i wydawanie niejawnych przepisów w celu zapewnienia prawidłowego postępowania z niejawnymi przepisami
- nadzorowanie obiegu zwrotów i archiwizacji dokumentów niejawnych wytworzonych w KPP w Wieliczce w celu wskazania i wyeliminowania nieprawidłowości,
- aktualizowanie okresów ochrony dokumentów w celu rozliczenia materiałów niejawnych znajdujących się w obiegu zgodnie z dziennikami ewidencyjnymi i obowiązujacymi klauzulami
- sprawowanie bieżacego nadzoru nad stemplami, pieczęciami służbowymi znajdujacymi się na wyposażeniu Kancelarii Tajnej w celu zapewnienia spełnienia wymogów określonych w przepisach
- sprawowanie nadzoru nad referentkami służbowymi
- prowadzenie dokumentacji poczty specjalnej Wydziału Kryminalnego
- przygotowywanie i przekazywanie do archiwum KPP w Wieliczce spisów dokumentów niejawnych zdanych do kancelarii tajnej przez poszczególne komórki organizacyjne
- odpowiedzialność za depozyt oraz przechowywanie kluczy do pomieszczeń i szafek służbowych
- prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich , godzin nadliczbowych w systemie SWOP
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie administracja publicznadoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w tym conajmniej 6 miesięcy na stanowisku związanym z obsługą kancelaryjno - biurową
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniajace do dostępu do informacji o klauzuli ściśle tajne,
- bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych w zakresie klasyfikowania informacji oraz funkcjonowania kancelarii tajnej
- bardzo dobra znajomość standardów obsługi kancelaryjnej oraz archiwalnej w Policji
- uniejętmość obsługi komputera i urządzeń biurowych
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, sprawna organizacja czasu pracy, stosowania prawa i umiejętności w praktyce,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy pod presją czasu