- wykształcenie wyższe techniczne
- min. 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót sanitarnych w budownictwie infrastrukturalnym
- posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (uprawnienia sanitarne
- umiejętność kosztorysowania robót branżowych, przygotowania kalkulacji roboczej
- umiejętność obsługi Microsoft 365 (Word, Excel, Power Point), AutoCAD.
- znajomość prawa budowlanego, przepisów FIDIC
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
- samodzielność, zaangażowanie oraz silna motywacja do pracy
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych
- bezpośredni nadzór nad realizacją robót instalacyjnych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy oraz normy jakości we współpracy z kierownikiem kontraktu
- koordynacja robót w zakresie branż wodnokanalizacyjnych, sieci gazowych i melioracyjnych
- analiza i optymalizacja projektów budowlanych, wykonawczych i technicznych
- uzgadnianie projektów z Zamawiającym
- udział w negocjacjach z podwykonawcami i oferentami
- opracowywanie kosztorysów branżowych
- rozliczanie robót branżowych z inwestorem i podwykonawcami
- prowadzenie sprzedaży robót branżowych
- nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i budżet
- analiza dokumentacji dot. realizowanego zadania (przyjęcie stosowanej technologii robót, opracowanie harmonogramu robót / dostaw materiałowych)
- realizacja robót zgodnie z dokumentacją oraz przepisami prawa budowlanego
- nadzór i koordynacja pracy podwykonawców
- dopilnowanie przestrzegania przepisów BHP, Ppoż. i ochrony środowiska przez pracowników zatrudnionych na budowie
- sporządzanie harmonogramu robót oraz dostaw materiałów
- kontrola dostaw materiałów na budowę w zakresie terminowości, ilości i jakości
- planowanie oraz raportowanie do Kierownika Budowy z zaawansowania prowadzonych robót
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
-
Krok
Dokumenty aplikacyjne
-
Krok
Rozmowa kwalifikacyjna
-
Krok
Podpisanie umowy