Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.
- Zapewnienia prawidłowej organizacji pracy w magazynie
- Zarządzanie i nadzór nad pracą podległego personelu
- Nadzór nad pracą w zakresie kompletacji zamówień, przyjmowania dostaw, raportowania wykonanej pracy
- Kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze gospodarki magazynowej
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy, jakości, BHP oraz ppoż.
- Odpowiedzialność za infrastrukturę magazynową
- Zapewnienie sprawnej komunikacji pomiędzy podległym obszarem a pozostałymi działami organizacji
- Doświadczenie w kierowaniu zespołami min 20 osób
- Znajomość systemów magazynowych - w tym WMS
- Znajomość MS Office
- Dyspozycyjność
- Umowę o pracę
- Pracę w Łodzi z dobrym dojazdem oraz bezpłatnym parkingiem
- Możliwość przystąpienia do pakietu sportowego OK System oraz ubezpieczeń grupowych
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.