Kierownik Marketingu
województwo: wielkopolskie
Zadania:
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy,
Przygotowywanie i realizacja planów marketingowych mających na celu wsparcie realizacji celów sprzedażowych firmy,
Badanie i analizowanie otoczenia rynkowego w celu zapewnienia maksymalnego wykorzystania możliwości rynkowych,
Analizowanie efektywności prowadzonych działań promocyjnych oraz inicjowania i rekomendacji zmian,
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
Planowanie i realizacja budżetu marketingowego,
Bieżąca współpraca z firmami zewnętrznymi
Wymagania:
Wykształcenie wyższe kierunkowe,
Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branży detalicznej i/lub FMCG,
Doświadczenie w samodzielnym kreowaniu i wdrażaniu strategii marketingowej,
Rozwinięte kompetencje menedżerskie,
Innowacyjne podejście do realizowanych zadań,
Komunikatywność, kreatywność, samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia,
Dynamizm w działaniu i umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- Odpowiedzialną pracę w intensywnie rozwijającej się organizacji,
- Możliwość tworzenia i realizacji strategii marketingowej budującej pozycję firmy na rynku,
- Pracę w firmie nastawionej na działanie i kooperację;
- Adekatne do doświadczenia wynagrodzenie i narzędzia pracy.