Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Menedżerka / Menedżer ds. Marketingu

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Marketingu Marki

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Junior Brand Manager

    Canpol Sp. z o. o.   Słubica B, gmina Żabia Wola    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Analiza rynku, trendów i konkurencji oraz przygotowywanie rekomendacji produktowych. Tworzenie założeń dla nowych produktów (ceny, marże, target price). Współpraca przy tworzeniu briefów i koordynacja procesu wdrożeniowego z innymi działami. Wsparcie przy globalnych...
  • Opiekun marki

    Canpol Sp. z o. o.   Słubica B, gmina Żabia Wola    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Opis stanowiska analiza rynku, konkurencji i trendów w celu opracowywania rekomendacji produktowych; tworzenie założeń dla nowych produktów, w tym określanie cen i prognoz sprzedaży; współpraca z innymi działami w procesie wdrażania nowych rozwiązań; udział w przygotowaniach do...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Marki OTC/OTX

Adamed Pharma S.A.
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
980 dni temu
Kierownik Marki OTC/OTX
Miejsce pracy: Warszawa
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
  • Umowę o pracę
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Kafeterię szkoleń
  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
  • Zorganizowany transport do pracy lub parking
  • Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
  • Wypracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfela marek OTC/OTX, zapewniających realizację celów biznesowych firmy,
  • Zarządzanie markami i ich efektywnością finansową z uwzględnieniem działań konsumenckich, trade oraz promocji medycznej,
  • Planowanie krótko i długoterminowych strategii oraz prognoz sprzedażowych dla określonej grupy produktów (strategia marketingowa i strategia sprzedażowa),
  • Udział w opracowywaniu strategii rozwoju portfolio produktowego,
  • Przygotowywanie kampanii i materiałów promocyjnych dla określonej grupy marek dla targetu konsumenckiego oraz HCP,
  • Monitorowanie i przedstawianie wiedzy marketingowej na temat produktu dla dedykowanej grupy Przedstawicieli Farmaceutycznych oraz Medycznych,
  • Stała analiza rynku przy pomocy dostępnych narzędzi i badań, pozyskiwanie i analiza informacji z innych działów, sporządzanie analiz dotyczących rozwoju produktów i zmian na rynku,
  • Wdrażanie zaplanowanej strategii oraz monitorowanie postępów jej realizacji.
Co jest dla nas ważne?
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu markami (leki OTC, wyroby medyczne lub suplementy diety),
  • Udokumentowane sukcesy w samodzielnym zarządzaniu markami lub projektami strategicznymi dla marek OTC,
  • Wiedza z zakresu planowania sprzedaży i aktywności marketingu konsumenckiego oraz medycznego
  • Wiedza z zakresu opracowywania strategii komunikacji konsumenckiej i egzekucji w kanałach komunikacji, takich jak ATL, digital, BTL, e-commerce,
  • Wiedza i doświadczenie z zakresu wyboru, opracowywania badań konsumenckich oraz interpretacji ich wyników,
  • Znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi i technik marketingowych stosowanych w sektorze farmaceutycznym dla produktów sprzedawanych bez recepty
  • Znajomość rynku farmaceutycznego i zależności panujących na rynku farmaceutycznym (lekarz, apteka, pacjent),
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe: marketing, zarządzanie lub medyczne,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Wysokie umiejętności analityczne,
  • Znajomość MS Office - poziom zaawansowany,
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Lokalizacja: Pieńków/Warszawa.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie zasadnicze i premię cykliczną,
  • Samochód służbowy,
  • Dodatkowe 540-720 PLN/rok na zakupy lub wybrane benefity (kafeteria benefitowa),
  • Ubezpieczenie na życie współfinansowane przez pracodawcę,
  • Bezpłatną opiekę medyczną ENEL-MED dla pracownika i bliskich (bogaty pakiet w tym rehabilitacja bez limitu),
  • Program Poleceń Pracowniczych - bonus do 4 000 zł brutto,
  • Ciekawa oferta szkoleń wewnętrznych, dofinansowanie do kursów i szkoleń,
  • Dodatkowe świąteczne świadczenia pieniężne, paczki mikołajkowe dla dzieci,
  • Imprezy firmowe (Festiwal Wartości, spotkania świąteczne),
  • Pakiet Zdrowie na 5 (akcje edukacyjne i profilaktyki zdrowotnej, szczepienia, program mental health).
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Menedżerka / Menedżer ds. Marketingu

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Marketingu Marki

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Junior Brand Manager

    Canpol Sp. z o. o.   Słubica B, gmina Żabia Wola    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Analiza rynku, trendów i konkurencji oraz przygotowywanie rekomendacji produktowych. Tworzenie założeń dla nowych produktów (ceny, marże, target price). Współpraca przy tworzeniu briefów i koordynacja procesu wdrożeniowego z innymi działami. Wsparcie przy globalnych...
  • Opiekun marki

    Canpol Sp. z o. o.   Słubica B, gmina Żabia Wola    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Opis stanowiska analiza rynku, konkurencji i trendów w celu opracowywania rekomendacji produktowych; tworzenie założeń dla nowych produktów, w tym określanie cen i prognoz sprzedaży; współpraca z innymi działami w procesie wdrażania nowych rozwiązań; udział w przygotowaniach do...