(Warszawa)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
- Profesjonalne szkolenia - bo liczy się Twój rozwój.
- zarządzasz projektami informatycznymi realizowanymi w obszarze aplikacji i systemów wspierających wewnętrzne procesy Banku (m.in.: archiwa elektroniczne, HR, finanse i księgowość, gospodarka własna, Intranet, Identity Management, systemy raportowe, CRM)
- inicjujesz projekty: współpracę z kierownikami biznesowymi przy opracowaniu wniosków projektowych i przygotowaniu uzasadnienia w celu pozyskania finansowania
- koordynujesz prace projektowe, w szczególności zarządzanie zakresem, budżetem, ryzykami i problemami
- monitorujesz i raportujesz postęp prac projektowych
- współpracujesz zarówno z zespołami własnymi Banku, jak i z dostawcami zewnętrznymi
- uruchamiasz i przeprowadzasz postępowania zakupowe zmierzające do wyłonienia optymalnych dla realizacji potrzeb Banku usług/oprogramowania/dostawców
- uzgadniasz i negocjujesz kontrakty z dostawcami zewnętrznymi
- masz wykształcenie wyższe o profilu technologicznym: informatyka lub pokrewne
- posiadasz min. 5 lat doświadczenia w kierowaniu dużymi projektami IT (budżet min 3mln zł) realizowanymi zarówno przez dostawców zewnętrznych jak i zespoły własnych analityków i programistów
- posiadasz min. 2 lata doświadczenia w roli analityka IT i/lub programisty (technologia dowolna)
- znasz zarówno kaskadowe, jak i zwinne metodyki zarządzania projektami
- jesteś zaznajomiony z zagadnieniami dotyczących infrastruktury IT - zarówno fizycznej, jak i chmurowej
- potrafisz komunikować się w języku angielskim na poziomie min. B2
- jesteś samodzielny w działaniu
- myślisz analitycznie
- potrafisz przekonywać innych do własnych propozycji rozwiązań/decyzji
- jesteś komunikatywny i potrafisz zarządzać relacjami z wewnętrznym klientem biznesowym
- potrafisz zwięźle formułować myśli i komunikować status prac projektowych wyższej kadrze kierowniczej
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.