Kierownik Projektu w zespole lojalizacji Klienta [Rekrutacja prowadzona online]
Miejsce pracy: Warszawa
W/KWGG
Twoje Zadania:
- prowadzenie samodzielnych projektów o charakterze lojalizacyjnym oraz związanych z budową przychodów
- planowanie, koordynacja kampanii marketingowych CRM (lojalizacja, dosprzedaż, utrzymanie, konwersja na usługi kontraktowe)
- weryfikacja i optymalizacja kampanii na podstawie wyników
- poszukiwanie, testowanie i wdrażanie nowych narzędzi zwiększających przychody w bazie Polkomtel
- sporządzanie raportów, zestawień, analiz, prezentacji
Nasze Oczekiwania:
- wysokie umiejętności analityczne i logicznego myślenia
- samodzielność oraz entuzjazm w działaniu
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności MS Excel, MS Power Point)
- dobra znajomość rynku telekomunikacyjnego w Polsce
- doświadczenie w tworzeniu pozytywnych relacji z Klientem poprzez nowoczesne kanały kontaktu (w tym poprzez aplikacje mobilną)
- doświadczenie w komunikacji poprzez media społecznościowe
- wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- doskonała organizacja zadań przy wielu projektach jednocześnie
- kreatywność, odwaga w prezentowaniu własnych pomysłów oraz umiejętność argumentowania
- dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę na odpowiedzialnym stanowisku
- dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy
- zdobywanie wiedzy oraz cenne doświadczenie
- pakiet benefitów (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, oferty pracownicze)