Miejsce pracy: Polska (praca mobilna + centrala w Warszawie)
- Nadzorowanie jakości i standardów obsługi posprzedażnej w stacjach obsługi.
- Wspieranie stacji w zamówieniach części zamiennych i sprawach gwarancyjnych.
- Realizacja biznesowych i operacyjnych celów w regionie.
- Analiza wyników serwisów i wdrażanie działań naprawczych.
- Organizacja szkoleń dla partnerów oraz przeprowadzanie audytów.
- Minimum 3 lata doświadczenia w obsłudze posprzedażowej, preferowana branża motoryzacyjna.
- Znajomość procesów serwisowych i gwarancyjnych.
- Umiejętność budowania relacji z partnerami.
- Dobra znajomość MS Office, w tym Excel.
- Język angielski na poziomie B2, prawo jazdy kat. B, gotowość do podróży.
- Pracę w międzynarodowym środowisku z samodzielnością w działaniu.
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus umowa B2B.
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon.
Poznaj
Asian Automotive Distribution Center
Grupa AADC specjalizuje się w imporcie i dystrybucji samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych oraz motocykli z krajów Azji, takich jak Korea i Chiny, na rynek polski oraz do innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Naszym celem strategicznym jest uzyskanie pozycji lidera w dystrybucji nowoczesnych rozwiązań motoryzacyjnych w powyższych segmentach. Kierując się pasją do motoryzacji oraz wieloletnim doświadczeniem w imporcie i dystrybucji pojazdów mechanicznych, dostarczamy naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości, z zachowaniem konkurencyjnych cen. Długofalowa strategia AADC opiera się na ciągłym rozwoju, wdrażaniu innowacyjnych modeli biznesowych oraz dostosowywaniu usług do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku. Bogate doświadczenie oraz spuścizna Grupy Kapitałowej Polmozbyt PTH, stanowią solidne fundamenty naszych sukcesów. Asian Automotive Distribution Center (AADC) to prężnie rozwijająca się spółka, wywodząca się z Grupy PTH Holding, jednego z największych i najbardziej wszechstronnych podmiotów na polskim rynku motoryzacyjnym. Powstanie AADC jest wynikiem strategicznego rozwoju Grupy PTH, która, odpowiadając na rosnące zainteresowanie azjatyckimi markami samochodów w Polsce, zainwestowała w specjalistyczną jednostkę odpowiedzialną za import, dystrybucję oraz rozwój sieci sprzedaży pojazdów z tego regionu.