- prowadzenie działalności marketingowej oraz pozyskiwanie klientów na wybranym terenie Polski
- obsługa handlowa oraz podtrzymywanie bezpośrednich kontaktów z pozyskanymi klientami i rozwijanie rynku na obsługiwanym terenie
- współdziałanie w rozwiązywaniu zgłaszanych reklamacji
- przygotowywanie i udział w prezentacjach, sympozjach, targach branżowo związanych z profilem produkcji firmy
- sporządzanie codziennych raportów z wyjazdów i spotkań służbowych
- wykształcenie minimum średnie
- prawo jazdy kat. B
- dyspozycyjność, gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- komunikatywność
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji
- wysoka kultura osobista i odporność na stres
- zatrudnienie na umowę o pracę
- wynagrodzenie: podstawa + prowizja + premia
- szkolenia produktowe
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (samochód, laptop, telefon służbowy)
- ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty sportowej (Medicover) oraz okularów, paczki mikołajkowe dla dzieci, benefity bożonarodzeniowe
- wsparcie doświadczonego zespołu
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- praca w przyjaznej atmosferze.
Poznaj
Zakład Produkcyjny Armatury Przemysłowej "AKWA" sp. z o.o.
Głównym profilem działalności zakładu AKWA Sp. z o.o. jest produkcja armatury do zewnętrznych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, takich jak ujęcia wody, stacje uzdatniania czy przepompownie. Oferta firmy obejmuje instalacje przyłączeniowe, odcinające, naprawcze i zaporowo-regulacyjne, z czego największy udział w sprzedaży ma armatura przyłączeniowa i odcinająca.
Od początku swojego istnienia AKWA Sp. z o.o. przywiązywała dużą wagę do jakości swoich produktów. Potwierdzeniem wysokiego standardu gnieźnieńskich wyrobów jest uzyskany w bardzo krótkim czasie w 2000 roku certyfikat ISO 9001:2000, wydany przez niemiecki ośrodek certyfikujący TÜV SÜD. Ważny jest fakt, ze firma zdobyła ten certyfikat jako jedna z pierwszych na polskim rynku produkcji armatury wodociągowej. Wszystkie wyroby wytwarzane przez przedsiębiorstwo posiadają wszelkie wymagane atesty higieniczne wydane przez Państwowy Zakład Higieny w Warszawie. Oprócz spełnienia wymaganych norm firma szczególna wagę przykłada do obsługi klientów i sprzedawania wyrobu o jak najwyższym standardzie. Filozofie firmy w dziedzinie zarządzania jakością można zawrzeć w dwóch zdaniach. Do firmy muszą wracać klienci, a nie produkty. Jeśli klient przychodzi raz i nie wraca, to jest twoim wrogiem. Te słowa doskonale obrazują stosunek przedsiębiorstwa zarówno do klienta, jak i produktu. Dzięki temu AKWA Sp. z o.o. prężnie się rozwija, może powiększać swoją ofertę handlowa i zdobywać nowe rynki zbytu. Nawet te najbardziej odległe. Bez kompleksów.