Ogłoszenie numer: 1448730, z dnia 2016-12-21
INLOGIC Sp. z o.o. Sp. K. od ponad 20 lat zajmuje się projektowaniem i instalowaniem inteligentnych systemów budynkowych opartych na światowym standardzie KNX. Firma kompleksowo wykonuje domy inteligentne i budynki na terenie całego kraju i zagranicą.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik robót elektrycznych
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Kierowanie pracami branży elektrycznej na budowie;
- Nadzorowanie podległych pracowników i/lub podwykonawców;
- Ustalanie harmonogramów prac i budżetowanie projektów;
- Kontrola jakości wykonywanych robót;
- Prowadzenie prac zgodnie z wymogami kontraktu, harmonogramem i przepisami prawa budowlanego;
- Weryfikację dokumentacji techniczno-kosztorysowej i zastosowanych rozwiązań;
- Prawidłowe dokumentowanie i raportowanie wykonywanych zadań;
- Współpraca z Zamawiającym, projektantami i innymi działami firmy;
- Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej;
- Dbałość o należyte standardy BHP.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (elektrotechnika);
- Uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej bez ograniczeń;
- Świadectwa kwalifikacji Grupy 1 w zakresie E i D;
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy;
- Samodzielność, efektywność, odpowiedzialność;
- Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy w zespole;
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Prawo jazdy kat. B;
- Mile widziana znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Dodatkowym atutem będzie znajomość programu Norma PRO i zasad kosztorysowania.
Oferujemy
- Pracę w polskiej dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej zarówno w kraju jak i na rynku europejskim;
- Stabilne zasady zatrudnienia (umowa o pracę, system premiowy);
- Samochód służbowy;
- Uczestnictwo przy realizacji ciekawych projektów;
- Miłą atmosferę w profesjonalnym zespole;
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.