Link2europe (nr. cert. 4570) - jesteśmy międzynarodową agencją pracy dynamicznie działającą w obszarze usług HR na obszarze Unii Europejskiej. Nasze wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na zdobycie zaufanego grona klientów oraz zauważalnej pozycji na rynku. Dla naszego klienta – właściciela nowopowstającego centrum wystawienniczo-usługowo-handlowego z branży budownictwa i wyposażenia wnętrz poszukujemy osoby na stanowisko:
Opis stanowiska:
- Organizacja pracy w salonie
- Bezpośrednia obsługa klienta w salonie (doradztwo oraz sprzedaż)
- Odpowiedzialność za zaopatrzenia salonu oraz ekspozycję towaru
- Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta
- Sprawowanie nadzoru nad zespołem
- Realizowanie wyznaczonych celów i planów handlowych
- Sporządzanie raportów sprzedażowych
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie w handlu detalicznym w branży meblarskiej
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem
- Samodzielność i dynamizm w działaniu
- Orientacja na wysoki poziom obsługi klienta
- Umiejętność obsługi kasy fiskalnej i wystawiania faktur
- Wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (uzależnione od doświadczenia)
- Pracę przy innowacyjnych projektach
- Możliwość rozwoju zawodowego
Poznaj
Link2Work Sp. z o.o
Link2work Sp. z o.o. jest certyfikowaną agencją rekrutacyjną, specjalizującą się w pozyskiwaniu pracowników do pracy w kraju i za granicą. Już od kilkunastu lat skutecznie pomagamy znaleźć satysfakcjonującą pracę, tym samym łącząc pracodawców z najlepszymi kandydatami. Znajomość branży HR, rozumienie potrzeb pracowników i pracodawców pozwala nam na przeprowadzenie z sukcesem szeregu procesów rekrutacyjnych. Zaufanie jakie otrzymaliśmy przez te lata, zarówno od pracowników jak i pracodawców motywują nas jeszcze bardziej do podnoszenia standardów jakich oczekują od nas obie strony tego procesu. A to zobowiązuje. Lubimy wyzwania dlatego nieustannie doskonalimy nasze usługi. „Lepsza praca to lepsza przyszłość” – Zaplanuj ją z nami!