Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Segmentu Edukacyjnego

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Profil firmy sprawdzona firma
Warszawa
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
rekrutacja online
1179 dni temu
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A to lider branży edukacyjnej w Polsce i rozpoznawalna, godna zaufania marka z wartościami i tradycją. Obecnie WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej.  
Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.
 

W związku z rozwojem naszej oferty, poszukujemy do pracy osoby na stanowisko:

 

Kierownik Segmentu Edukacyjnego
Miejsce pracy: Warszawa


Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za budowanie wizerunku oraz pozycję rynkową firmy poprzez planowanie i realizację strategii marketingowych, zarządzanie portfelem produktów, analizę trendów rynkowych w danym segmencie edukacyjnym.

 

Zadania:
  • przygotowanie i implementacja krótkoterminowych planów marketingowych dla segmentu;
  • przygotowanie planu kampanii, jego realizację i monitorowanie;
  • opracowanie przekazu kampanii w zaplanowanych kanałach komunikacyjnych;
  • udział w organizacji i realizacji badań marketingowych;
  • komunikacja z siecią sprzedaży
  • analiza zmian w oświacie i trendów rynkowych;
  • pozyskanie liderów opinii ekspertów oraz utrzymywanie z nimi relacji
  • zarządzanie i rozwijanie podlegającego zespołu.
Wymagania:
  • Ukończone studia wyższe;
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim w dziale marketingu lub w dziale promocji, mile widziane doświadczenie w wydawnictwie;
  • Wysokie kompetencje w zakresie obsługi programów komputerowych i aplikacji internetowych;
  • Znajomość rynku wydawniczego;
  • Znajomość social mediów
  • Koncentracja na kliencie;
  • Precyzyjna komunikacja;
  • Dążenie do realizacji celu;
  • Myślenie analityczne i strategiczne;
  • Umiejętności menadżerskie (planowania, organizowania, delegowania, oceniania i kontroli);
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji;
  • Współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem;
  • System premiowy;
  • Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku;
  • Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla swojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa).
 

Poznaj

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Łączy nas… edukacja!

Zatrudniamy 600 pracowników, rocznie mamy ponad dwa tysiące współpracowników. Pracujemy w różnorodnych zespołach nastawionych na współpracę i innowacyjność.

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...