na czas określony
Centrum Administracji
(Poznań)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
Realizujesz zadania na terenie województwa wielkopolskiego w zakresie:
- zarządzania nieruchomościami, w tym: realizacja działań związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości Banku, uczestniczenie w działaniach związanych z optymalizacją wykorzystania powierzchni najmowanych przez Bank, realizacja działań związanych z najmem nieruchomości własnych na rzecz podmiotów zewnętrznych, w tym lokali mieszkalnych z zasobów nieruchomości własnych, uczestniczenie w działaniach związanych z zarządzaniem obrotem nieruchomościami, w tym przekształcaniem praw do nieruchomości, zbyciem, nabyciem, najmem, gospodarowanie lokalami mieszkalnymi, będącymi w zasobach Banku, w tym pozyskiwanie potencjalnych najemców,
- administrowania nieruchomościami w tym: zapewnienie utrzymania właściwego stanu technicznego nieruchomości (realizacja zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy), monitorowanie oraz organizowanie i uczestnictwo w kontrolach stanu technicznego nieruchomości, zapewnienie dostawy mediów do nieruchomości oraz odbioru odpadów, podejmowanie działań zmierzających do zapobiegania awariom, usuwanie skutków awarii, uruchamianie, organizowanie i monitorowanie bieżących napraw i konserwacji oraz kompletowanie wymaganej dokumentacji w tym zakresie, identyfikowanie potrzeb remontowych i inwestycyjnych w nieruchomościach.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe (kierunkowe lub prawnicze), mile widziana Licencja Zarządcy Nieruchomości,
- posiadasz przygotowanie zawodowe i doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu licznymi nieruchomościami rozproszonymi geograficznie,
- posiadasz praktyczną wiedzę o obowiązujących przepisach z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, p-poż. oraz prawa cywilnego,
- posiadasz umiejętności negocjacyjne, znajomość zagadnień technicznych,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy do odbywania czestych podróży służbowych,
- charakteryzuje Cię dokładność, samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, umiejetność zarządzania czasem pracy własnym i innych oraz praca pod presją czasu przy dużej różnorodności realizowanych zadań,
- posiadasz znajomość pakietu MS Office,
- posiadasz umiejętności w obszarze obsługi klientów i współpracy przy realizacji zadań,
- masz aktywne podejście do rozwiązywania problemów, zorientowanie na zadania i osiąganie celów.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.