Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik sekcji
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 20667
Warunki pracy
praca administracyjno-biurowa, kierowanie zespołem ludzkim, stres, praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, zmienne warunki atmosferyczne, zagrożenie elementami ruchomymi, luźnymi, ostrymi i wystającymi, zagrożenie porażenia prądem elektrycznym, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.Zakres zadań
- planowanie, organizowanie, nadzorowanie i kierowanie pracą Sekcji oraz podległych pracowników,
- nadzorowanie i koordynowanie wykonywania zadań dotyczących usuwania usterek i awarii instalacji i urządzeń zamontowanych w obiektach,
- nadzorowanie i koordynowanie opracowywania dokumentów/zleceń dotyczących robót remontowych, adaptacyjnych i naprawczych planowanych do realizacji,
- nadzorowanie rozliczania pobranych przedmiotów i środków pracy,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu przygotowania, realizacji i rozliczenia zadań remontowych, naprawczych i adaptacyjnych,
- potwierdzanie pod względem merytorycznym oraz w zakresie finansowym zgodności ponoszonych kosztów z tytułu prowadzonych robót,
- uczestniczenie w przygotowaniu projektu rocznego i trzyletniego planu finansowego dla wydziału z zakresu robót remontowych, naprawczych i adaptacyjnych,
- uczestniczenie w pracach komisji dotyczących odbiorów robót.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze budownictwa
- uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
- bardzo dobra znajomość ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych w zakresie zasad udzielania zamówień, o finansach publicznych w zakresie zasad finansów publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych, znajomość przepisów BHP,
- umiejętność: stosowania prawa w praktyce, kierowania zespołem, analizy i syntezy informacji, podejmowania decyzji, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- komunikatywność,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych,
- uprawnienia projektowo-wykonawcze,
- umiejętność: obsługi komputera w zakresie programów kosztorysowych, działania w sytuacjach stresowych.