Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krasnymstawie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik sekcji
Miejsce pracy: Krasnystaw
Ogłoszenie o naborze Nr 66719
Warunki pracy
• praca biurowa,• wyjazdy służbowe,
• częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy,
• narzędzia i materiały pracy - komputer i inne urządzenia biurowe,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym / naturalnym
oświetleniu,
• konieczność poruszania się po budynku - brak windy, toalety nie przystosowane dla osób
niepełnosprawnych,
• brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających
pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym,
• praca na pierwszym piętrze.
Zakres zadań
- prowadzenie spraw organizacyjno-kadrowych Komendy Powiatowe PSP
- realizowanie zadań z zakresu polityki kadrowo-płacowej Komendanta Powiatowego
- prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracownikw cywilnych
- przygotowywanie wniosków o nadanie odznaczeń państwowych, resortowych i innych wyróżnień, wniosków o nadanie wyższych stopni służbowych
- przygotowywanie projektów pism i decyzji Komendanta Powiatowego PSP dotyczących przyznawania nagród jubileuszowych, nagród uznaniowych, nagród rocznych, nagród za zastępstwa strażaków przebywających na zwolnieniach lekarskich, zasiłków na zagospodarowanie, odpraw, dodatków motywacyjnych, awansów w stopniu służbowym, awansów na wyższe stanowiska służbowe oraz innych spraw wynikających ze stosunku służbowego
- wykonywanie pozostałych czynności służbowych zleconych przez przełożonych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Kurs kancelaryjno – archiwalny I stopnia
- Prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw organizacyjno-kadrowych w administracji publicznej udokumentowane świadestwem pracy, zaświadczeniem o odbytym stażu
- Znajomość Kodeksu Pracy i Ustawy o Służbie Cywilnej
- Znajomość Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i rozporządzeń wykonawczych, a w szczególności: w sprawie pełnienia służby przez strażaków PSP
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w jednostkach PSP (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, sprawne posługiwanie się aplikacjami biurowymi tj. edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, programem do tworzenia prezentacji multimedialnych
- Umiejętność redagowanie pism urzędowych
- Komunikatywność, samodzielność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista