Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Wydziału Analiz i Przeglądu Jakości Zamówień Publicznych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Chałubińskiego 8    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: kierowanie pracą Wydziału oraz zapewnianie sprawnej organizacji i koordynacji realizowanych zadań, sprawowanie nadzoru nad doborem oraz przeprowadzaniem przeglądów jakości zamówień, w tym monitorowanie poprawności ich realizacji,...
  • Kierownik Wydziału Organizacyjnego

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: kierowanie i organizację pracy podległego zespołu, organizację pracy w zakresie obsługi administracyjno-gospodarczej jednostki, w tym nadzór nad realizacją zadań w zakresie gospodarki transportowej, koordynowanie spraw dotyczących...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Wydziału Warszawa
Kierownik Wydziału Zarządzania Komercyjnego

Kierownik Wydziału Zarządzania Komercyjnego

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
832 dni temu
AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.

Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Kierownik Wydziału Zarządzania Komercyjnego
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska
Nadzorowanie realizacji zadań przyporządkowanych Wydziałowi Zarządzania Komercyjnego, w szczególności:
  • Kierowanie pracą i koordynowanie działań osób zatrudnionych na podległych stanowiskach.
  • Współdziałanie z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Spółki i stała wymiana informacji w celu usprawnienia wykonywania pracy; dokonywanie niezbędnych uzgodnień przy prowadzeniu spraw wspólnych.
  • Przygotowanie i realizacja planu działań związanych z najmem nieruchomości (najem instytucjonalny lokali mieszkalnych, najem lokali użytkowych, miejsc postojowych, garaży indywidualnych, powierzchni reklamowych).
  • Realizacja zadań związanych z zarządzaniem wspólnotami w zakresie nierealizowanym przez Oddziały Terenowe, w tym uzupełniająca obsługa finansowa wspólnot mieszkaniowych.
  • Realizacja procedur windykacyjnych wobec dłużników Spółki od strony merytorycznej, inicjowanie postępowań windykacyjnych.
  • Opracowanie, aktualizowanie, realizacja strategii marketingowej i planów sprzedaży usług świadczonych przez Spółkę.
  • Koordynacja procesu ofertowania.
  • Planowanie, wdrażanie, utrzymanie oraz optymalizacja i kontrolowanie mechanizmów/procedur związanych z najmem nieruchomości.
  • Sporządzanie informacji zarządczej (sprawozdania, raporty, zestawienia) o zarządzanym zasobie.
  • Definiowanie bazy niezbędnych danych gromadzonych w systemach informatycznych w zakresie najmu nieruchomości, nadzór nad poprawnością procesów gromadzenia i aktualizacji.
  • Nadzór nad przygotowaniem i realizacją planów finansowych w Oddziałach Terenowych w zakresie właściwości.
Wymagania
  • wykształcenie wyższe,
  • licencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym minimum 2 letnie,
  • znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność kierowania zespołem, systematyczność, dokładność, samodzielność, inicjatywa własna, odpowiedzialność.
Oferujemy
  • pracę w stabilnej firmie,
  • zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
  • szkolenia zawodowe,
  • pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • finansowanie opłat za składki członkowskie za przynależność do izby inżynierów,
  • dodatkowe ubezpieczenie,
  • pakiet socjalny.
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Kierownik Wydziału Zarządzania Komercyjnego, mazowieckie / Warszawa ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)) informujemy, że:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-516), ul. Zielone Zacisze 11B.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod numerem telefonu: 22 379 45 82, adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności do tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy państwowe, działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas trwania procesu rekrutacji oraz przez okres 12 miesięcy po jej zakończeniu.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięciazgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
 

Poznaj

AMW TBS KWATERA Sp. z o.o.

AMW TBS KWATERA Sp. z o.o. powstała w 2002 r. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami różnego rodzaju. Dysponuje wykwalifikowaną kadrą, specjalistyczną wiedzą, sprawdzonymi procedurami oraz siecią biur na terenie całej Polski. Spółka wykorzystuje nowoczesne systemy informatyczne i proponuje rozwiązania adekwatne do potrzeb Klientów.KWATERA to ekspert i doradca w zarządzaniu nieruchomościami. Gwarantuje utrzymanie wysokiego standardu świadczonych usług, kompleksowe zarządzanie  nieruchomościami, optymalizację kosztów eksploatacji, indywidualną obsługę Klienta oraz szeroki pakiet usług dodatkowych. Zapewnia komfort i bezpieczeństwo mieszkańcom oraz satysfakcję właścicielom nieruchomości.KWATERA zarządza profesjonalnie i kompleksowo zasobem o łącznej powierzchni ponad 3.000.000 m². Od 2002 roku prowadzi działalność inwestycyjną i budowlaną stale rozszerzając zakres świadczonych usług. Od kilku lat Spółka specjalizuje się także w kompleksowej obsłudze mieszkań służbowych i mieszkań na wynajem, efektywnie zarządzając blisko 36.000 lokalami oraz 680 budynkami. Jako stabilny i profesjonalny partner biznesowy zapewnia usługi na najwyższym poziomie.

Podobne oferty

  • Kierownik Wydziału Analiz i Przeglądu Jakości Zamówień Publicznych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Chałubińskiego 8    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: kierowanie pracą Wydziału oraz zapewnianie sprawnej organizacji i koordynacji realizowanych zadań, sprawowanie nadzoru nad doborem oraz przeprowadzaniem przeglądów jakości zamówień, w tym monitorowanie poprawności ich realizacji,...
  • Kierownik Wydziału Organizacyjnego

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gdańsk, ul. Jana z Kolna 11    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: kierowanie i organizację pracy podległego zespołu, organizację pracy w zakresie obsługi administracyjno-gospodarczej jednostki, w tym nadzór nad realizacją zadań w zakresie gospodarki transportowej, koordynowanie spraw dotyczących...