poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- posiadasz wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: zarządzanie nieruchomościami, budownictwo, zarządzanie,
- posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem minimum 2 lata,
- posiadasz doświadczenie i wiedzę z zakresu przepisów prawa związanych z zarządzaniem nieruchomościami,
- znasz zagadnienia dotyczące nieruchomości mieszkaniowych, w tym wspólnot mieszkaniowych,
- posiadasz znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- posiadasz umiejętność analizy i kształtowania umów z zakresu najmu/wynajmu nieruchomości- wysokie umiejętności negocjacyjne,
- posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office – w szczególności (Word, Excel),
- posiadasz prawo jazdy kat. B,
- jesteś osobą skuteczną w działaniu i nastawioną na osiągnięcie konkretnych rezultatów,
- potrafisz bardzo dobrze organizować pracę swoją i zespołu.
- licencja z zakresu zarządzania nieruchomościami,
- możliwość używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.
- zarządzanie Regionalnym Wydziałem na terenie woj. mazowieckiego,
- zarządzanie nieruchomościami Spółki z uwzględnieniem dobrych praktyk:
- prowadzenie właściwej gospodarki ekonomicznej nieruchomości,
- optymalne wykorzystanie powierzchni,
- utrzymanie nieruchomości w dobrym stanie technicznym zgodnie z zasadami bezpieczeństwa użytkowania,
- nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji w zakresie:
- opracowywania analiz i sprawozdań finansowych,
- wydania decyzji właścicielskiej w zakresie obrotu nieruchomościami,
- dostawy mediów, usług komunalnych, usług porządkowych i innych związanych z obsługą nieruchomości,
- współpraca z właściwą jednostką organizacyjną Spółki w zakresie windykacji należności dotyczących gospodarowania nieruchomościami,
- opieka nad Informatycznym Systemie Zarządzania Nieruchomościami Spółki,
- udział w postępowaniach dotyczących pozyskiwania nowych obiektów / lokali na potrzeby innych struktur i jednostek organizacyjnych Spółki,
- udział w postępowaniach dotyczących sprzedaży nieruchomości,
- zgłaszanie potrzeb do planu remontowego i inwestycyjnego na podstawie analiz technicznych zarządzanych nieruchomości.
Zachęcamy do aplikowania także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym