Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zespołu (branża Call Center)

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Częstochowa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
606 dni temu

 

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.



W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do naszego biura w Częstochowie (Śródmieście) ambitnych, kreatywnych i doświadczonych w CC kandydatów na stanowisko:

Kierownik Zespołu (branża Call Center)
Miejsce pracy: Częstochowa

 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć kierowanie podległym zespołem konsultantów, w tym:

  • wyznaczanie celów indywidualnych, grupowych oraz planowanie działań zapewniających optymalizację realizowanych celów jakościowych, sprzedażowych,
  • organizacja pracy podległego zespołu,
  • zarządzanie efektywnością i jakością pracy,
  • dbanie o motywację i przyjazną atmosferę,
  • dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług,
  • monitorowanie poziomu realizacji celów, analizowanie kluczowych wskaźników efektywności,
  • podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów.

Czekamy właśnie na Ciebie, JEŚLI:

  • efektywnie organizujesz czas pracy swój i swojego zespołu projektowego, umiejętnie planujesz i ustalasz priorytety,
  • wykazujesz się asertywnością, skrupulatnością oraz zaangażowaniem,
  • podejmujesz trafne decyzje w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy,
  • procesy działań w obszarze obsługi Klienta nie mają przed Tobą tajemnic,
  • jesteś dyspozycyjny/-a od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-20:00 (praca zmianowa),
  • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie jego uzupełniania,
  • posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Contact/Call Center – mile widziane.

W zamian oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/umowy zlecenie (wg. preferencji),
  • atrakcyjną podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
  • pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach multikarnetów sportowych,
  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Nie zastanawiaj się tylko jak najszybciej aplikuj i dołącz do naszego zespołu zarządzającego!


Ta oferta pracy jest właśnie dla Ciebie!




 

 

Poznaj

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...