Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zespołu Komunikacji

MUZEUM WARSZAWY
Warszawa
praca stacjonarna
1773 dni temu

Dyrektor Muzeum Warszawy

ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko pracy

w Muzeum Warszawy

Rynek Starego Miasta 28; 00-272 Warszawa


Kierownik Zespołu Komunikacji

Zespół Komunikacji

 


Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: Nr Ref. KZK_KPK/2019

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

  • współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej Muzeum
  • współtworzenie i realizacja kampanii promocyjnych, wizerunkowych i informacyjnych oddziałów i lokalizacji Muzeum
  • koordynowanie polityki informacyjnej Muzeum, w tym komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • wdrażanie i rozwój polityki obecności Muzeum w Internecie
  • dbanie o spójność komunikacji wizualnej, w tym nadzorowanie wykorzystania elementów systemu identyfikacji wizualnej Muzeum
  • tworzenie, utrzymywanie i rozwijanie społeczności przyjaciół Muzeum
  • prowadzenie badań wizerunkowych Muzeum
  • udział w tworzeniu i wdrażaniu oferty
  • nawiązywanie i koordynowanie współpracy z partnerami Muzeum
  • utrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów, liderami opinii, blogerami
  • współpraca przy organizacji i planowaniu wydarzeń odbywających się w Muzeum
  • nadzór nad przygotowywaniem, opracowaniem, realizacją i rozliczaniem umów cywilnoprawnych z zakresu działalności Zespołu Komunikacji
  • przygotowanie i nadzór nad realizacją planów promocyjnych, budżetów
  • opracowywanie sprawozdań rocznych i okresowych
  • raportowanie całokształtu działań podległego obszaru

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:


Miejsce pracy: Praca w budynku Muzeum i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek, pomieszczenie pracy oraz toaleta umożliwiają poruszanie się na wózku inwalidzkim. Winda w budynku.

 

Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze pow. 4 h dziennie, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz rozmowami telefonicznymi. Stanowisko decyzyjne – praca stresogenna.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • min. 4 lata stażu pracy
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
  • obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość innych języków obcych (hiszpański, francuski, rosyjski) w stopniu bardzo dobrym
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • zdolności przywódcze
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i podległym pracownikom
  • umiejętność tworzenia, planowania i koordynowania kampanii promujących Muzeum Warszawy i jego ofertę oraz opracowania i wdrażania strategii rozwoju publiczności
  • znajomość nowych technologii cyfrowych wykorzystywanych do angażowania i poszerzania kręgów odbiorców oraz budowania wiedzy na temat publiczności;
  • umiejętność prowadzenia działań ewaluacyjnych i monitorujących w zakresie promocji i komunikacji oraz Audience Development,
  • znajomość ilościowych i jakościowych metod badawczych
  • rzetelność, dokładność, szybkość w działaniu, skuteczność, umiejętności komunikacyjne, świadomość komercyjna, kreatywność, przedsiębiorczość, umiejętności analityczne i negocjacyjne
Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/łam do wiadomości i celów rekrutacji pracowników. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.”