Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

PKO Bank Polski

Żyrardów

395 dni temu

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

Oddział 1

(Żyrardów)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Główne zadania:

  • planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań Zespołu składającej się z doradców-kasjerów
  • realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla doradców - kasjerów oraz monitorowanie wykonanie planu
  • udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowania ich i promowania najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych
  • dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami jakości
  • inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych
  • sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
  • zarządzanie ryzykami występującymi w Zespole

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego
  • minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w obsłudze klientów i sprzedaży produktów bankowych
  • doświadczenia w pracy w obszarze klienta detalicznego
  • bardzo dobrej znajomości produktów bankowych kierowanych do klienta indywidualnego.
  • znajomości zagadnień merytorycznych oraz procedur związanych z zakresem realizowanych przez komórkę zadań kasowo-skarbcowych
  • umiejętności zarządzania zespołami pracowniczymi, w tym dobrej organizacji pracy, motywowania, zarządzania procesem sprzedaży
  • kreatywności i inicjatywy we wsparciu pracowników w realizowaniu działań sprzedażowych
  • posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych
  • niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie przeciwko życiu i zdrowiu, przeciwko wymiarowi sprawiedliwości, przeciwko ochronie informacji, przeciwko wiarogodności dokumentów, przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi lub za przestępstwo skarbowe

pko, bank, bp

To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!